Aviseringar
Rensa alla

Mjukt eller hårt?


Ämnesstartare

dörrhandtaget:

slutar hon med det efter att hon kommit?

Yep, fast hon brukar komma nån gång innan när jag pullar henne o så 🙂

Hon e riktigt härlig, fast ibland gillar jag såna tjejer som gillar att ha sex typ 4ggr/natten mer, då är man iaf säker på att man kommer NÅN gång 😀

Nu är det typ så att jag fortfarande e helt vild o hon typ lägger sig ner efter att ha kommit och vill gosa xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Nu är det typ så att jag fortfarande e helt vild o hon typ lägger sig ner efter att ha kommit och vill gosa xD

haha! det låter som äkta girlpower på nåt sätt (ursäkta det ålderdomliga uttycket). Men oftast är det ju så för tjejer. Att när killen är nöjd, ja då får hon gott nöja sig med det hon fick, vare sig hon hann komma lr ej. Detta har jag läst en häftig diskussion om på ett annat forum. Där tjatades det massor om att killen inte kan rå för att han blir trött efter o ha kommit, att tjejen måste förstå det. Men som sagt - du har ett tvärtom - problem =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

Där tjatades det massor om att killen inte kan rå för att han blir trött efter o ha kommit, att tjejen måste förstå det.

Hah! Töntar! Jag brukar fan vilja knulla EFTER att jag kommit, fast det kan iof bli lite för mycket, även fast vissa tjejer brukar vilja att man har sex igen o slutar gosa 😀

Att säga att man blir trött av o komma e fan fusk, det som egentligen händer e att dom e nöjda><

dörrhandtaget:

Men oftast är det ju så för tjejer.

Därför ser jag till o få tjejen o komma med händerna/tungan, så jag kan komma närhelst jag vill [wink]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Att säga att man blir trött av o komma e fan fusk, det som egentligen händer e att dom e nöjda><

ja jag vet, det är det som gör mig så arg [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KOM IGEN NU BRITT-MARIE, KÖR FÖR FA-AN ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

ja jag vet, det är det som gör mig så arg [mad]

Jag känner iaf att jag gjort ett bra jobb, men att få en dewd att komma e oftast inte en utmaning, så det är nog få tjejer som känner likadant som mig som är dewd^^


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

dewd^^

dewd?

ja men du verkar göra ett bra jobb [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

dewd?

Dude 😉

dörrhandtaget:

ja men du verkar göra ett bra jobb [y]

Ja dom säger ju det^^

Durå, är dörrhandtaget stel och kall i sängen? Eller går hon att värma upp[wink]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Durå, är dörrhandtaget stel och kall i sängen?

det är ju så att jag sitter ju fastskruvad på en dörr, men skulle nån skruva loss mig så skulle jag nog fortfarande vara ganska orörlig. men även metall kan bli varmt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara ligga i sängen och köra lite lungt in och ut


   
SvaraCitera

myranice:

bara ligga i sängen och köra lite lungt in och ut

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

[n]

Eller hur, låter fett dött[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Myssex är jättebra när båda är trötta, gosigt sätt att somna på

I all ära, men bäst är ändå aggressivt som slutar med rivsår [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hårt! Men min pojkvän är mer lagd åt mjukishållet så det blir någonting mittemellan.


   
SvaraCitera

Homunculi:

Sex skall vara sex.

word.

Unexpected:

Myssex är jättebra när båda är trötta, gosigt sätt att somna på

Konstig nog har jag till och med då blivit vild till slut. Dock däckar jag helt efteråt.


   
SvaraCitera