Aviseringar
Rensa alla

mmm feber


Ämnesstartare

älskar det, i alla fall nu innan förkylningssymptom förmodligen kommer igång. Gratis onykterhet.

diskussionsämne: gillar ni feber?


   
Citera
Ämnesstartare

ja faktiskt, mysigt att kunna ligga och sova hela dagen och drömma jättetydliga drömmar etc.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så värst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag får bara feberfrossa och fryser som en idiot. Det är obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På sätt och vis... Blir väldigt schizofren när jag har feber. Börjar prata med mig själv och har en inre röst som skriker och gråter hela tiden. Man blir helt rubbad i psyket efter kort tid, men tycker det ändå är intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Börjar prata med mig själv och har en inre röst som skriker och gråter hela tiden.

[shake] Hur hög feber brukar du ha egentligen?

Minns en gång när jag var liten och låg och var sjuk.
Plötsligt, och till min fasa, så förvandlades de målade klängväxterna på mitt leksakstält till en hemskt irriterande kille i min klass. Förstod inte hur han kommit in [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[shake] Hur hög feber brukar du ha egentligen?

Inte värre än någon annan, brukar bara 38-39C.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Inte värre än någon annan, brukar bara 38-39C.

Skulle bli livrädd om folk skrek och grät i mitt huvud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle bli livrädd om folk skrek och grät i mitt huvud

Det var jag också tills jag fick veta att många får den typen av upplevelser vid feber och då blev jag mer fascinerad av det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det var jag också tills jag fick veta att många får den typen av upplevelser vid feber och då blev jag mer fascinerad av det. [smile]

Borde vara svårt att sova dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Borde vara svårt att sova dock.

Svårare att duscha kan jag lova, då blir rösterna nästan fullkomligt fruktansvärt. Och sakerna de säger blir man rent av sårad av gång på gång.

När jag ska sova, kan jag i alla fall överrösta dem genom att se på en film eller något. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och sakerna de säger blir man rent av sårad av gång på gång.

Nej vad hemskt [shake] mobbad av sitt eget undermedvetna.
Vad säger dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mobbad av sitt eget undermedvetna.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte folk som tycker feber är mysigt, är ni efterblivna eller har ni aldrig haft det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supermysigt med feber. I synnerhet när jag ragglar runt likt en drucken pingvin i högklackat.


   
SvaraCitera