Aviseringar
Rensa alla

MMORPG.


Ämnesstartare

FF XI.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

kan inte använda wsad 🙁

Du kommer börja mejla oförstående mejl enbart innehållande wsad ifall du inte slutar upp med detta dumheter [wink]

Bajwa:

Warrior lvl 36, med i Dreadlords, men orka grinda.

Grinding är väldans mycket roligare än quest imo [smile]
Kan vara därför jag tycker om koreanska och asiatiska spel mer än tex. wow där det enda man kan göra är bajs quest [sad]

Bajwa:

Har inte dem lagt ner?

Hmm private servers? Osäker på den riktiga servern men vet om att det finns ett flertal i usa som fortfarande spelar [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ragnarok Online är oslagbart. Man får pröva på en vecka om man spelar lagligt, skitmysigt spel <3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

"World of Warcraft" - Privata servrar då, självfallet.
Men du är säkert en sådan som hatar WoW utan att ens ha testat det.
Så nej.

Jag spelade WoW på den gamla goda tiden och hade en 60 rogue. Intresserar mig inte längre dock.

Tack för alla svar, har jag lite att bita i utifall jag skulle vilja ha något nytt igen. Mvh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedTeo:

(självklart ska det vara gratis att spela)

Man får vad man betalar för... more or less.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en trial till City of Heroes/City of Villains som iaf är mitt favvorit-MMORPG:

http://eu.plaync.com/eu/trials/coh


   
SvaraCitera

Guildwars
Det kostar att köpa men det är gratis att köra,

ja körde flera år på guildwars...bra story, bra gameplay, bra musik, superbra PVP matcher genom GvG...det ger epic känslan när man kör och det är väldigt lätt att komma in i det.
grafik
fortfarande en av de snyggaste spelen i animation och grafik (fast det är 3d genom pixlar)
Det finns tre standalone guildwars spel som är länkade till varandra och en expansion. Om du ska börja med GW så börja köp det 3e spelet "GW:nightfall" eller det första "GW: prophecies.. Det "andra" är bra med men de två första har större story och större världar(men som sakt är världarna länkade till varandra, så den som har alla kan resa runt från ena spelet till det andra..

1a spelet= europa-inspirerat..2a spelet = asien-inspirerat...3e spelet = afrika-inspirerat och expansion = norden-inspirerat

Ett annat spel ja körde en lång period är
Maplestory
helt gratis...humoristiskt platform mmorpg med snygg 2d anime grafik...dock är det massa ungar som kör det och du vet hur ungar beter sig[tard]

resten av gratis spel har du typ nämnt... du kan alltid köra WoW på pirat server

edit: Flyforfun är ett känt gratis spel och Archlord är okså känt gratis spel...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedTeo:

So, rock me.

Ska du kolla på betyg på gratis MMORPG gå in här, dem har recensioner och betyg också ^^

http://mmohut.com/games/mmorpg

Gratis Spel som ligger bäst på sidan är är Atlantica Online, Granado Espada, Exteel och Savage 2


   
SvaraCitera

WickedTeo:

So, rock me.

Image

nöjd?


   
SvaraCitera

Bajwa:

Runes of magic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera