Aviseringar
Rensa alla

Moaahaha


Ämnesstartare

Slumpartad:

Den enda mitt emot mitt fönster som alltid har uppdraget är en snubbe som alltid sitter på golvet [sad]

Hahaha ägd [badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Skulle lätt kunna slå ihjäl tjuven med det

haha inbrottstjuv ihjälslagen av kamera objektiv[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

haha inbrottstjuv ihjälslagen av kamera objektiv[cool]

Respekt [y]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Hahaha ägd [badgrin][badgrin][badgrin]

Ah. hoppas han ska dra, å att han monterat ner sina möbler i typ en månad nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Ah. hoppas han ska dra, å att han monterat ner sina möbler i typ en månad nu [sad]

Haha har du satt upp en kamera eller nått? [bigcheers]
Låter som du har koll på den där snubben [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hon het?


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Haha har du satt upp en kamera eller nått? [bigcheers]

Neh. Men varje gång jag kollat ut ur fönstret osv [sad] Han sitter typ alltid på golvet!

Kan dock nämna att jag ej har uppdraget mycket, så ser inte ut så mycket alls [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Förresten hur går det med hon tjejen som skulle flytta in i din korridor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Förresten hur går det med hon tjejen som skulle flytta in i din korridor?

Hon är en jävla bitch [mad] Klagar på allt å går en på nerverna hela tiden [mad] Sätter upp lappar om allt! Blir arg av bara tanken [mad]

Ska nog flytta till eget snart, i ryd nån stans, börjar få ihop lite köpoäng så det kanske räcket till en sketen 1:a [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar springa runt utan att tänka mig för, fick slut på dasspappret en gång och gick med byxorna vid anklarna för att hämta, det visade sig vara en tipspromenad för tolvåringar utanför [sad][n]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Hon är en jävla bitch [mad] Klagar på allt å går en på nerverna hela tiden [mad] Sätter upp lappar om allt! Blir arg av bara tanken [mad]

Kekeke. Vill veta hur hon ser ut osv [party]

ChickiBull:

Ska nog flytta till eget snart, i ryd nån stans, börjar få ihop lite köpoäng så det kanske räcket till en sketen 1:a [no-no]

Samlade i ett år å fick min.

Men kolla på sidan nu... lär ju ej vara stor konkurrens på lägenheterna mitt i terminen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en naken kille igår i fönstret när jag åkte buss, fast han hade ryggen mot och såg ej mycket pga åkte buss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är hon het?

Nja, skulle väl duga i krig. Inget man skulle vilja hitta på en porrsida dock [no-no]

Dan_the_ironman:

Jag brukar springa runt utan att tänka mig för, fick slut på dasspappret en gång och gick med byxorna vid anklarna för att hämta, det visade sig vara en tipspromenad för tolvåringar utanför [sad][n]

HAHAHA [love] Så jävla skönt om du ställt dig vid fönstret å torka dig också Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

ja, skulle väl duga i krig. Inget man skulle vilja hitta på en porrsida dock [no-no]

Den brutala sanningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Samlade i ett år å fick min.

Men kolla på sidan nu... lär ju ej vara stor konkurrens på lägenheterna mitt i terminen?

Jo, men tänkte vänta tills trycket lagt sig efter sommarn tror jag. Har nästan 400p å det fanns inget vettigt sist ja kolla [n]


   
SvaraCitera