Aviseringar
Rensa alla

Mobbning?


Tycker inte du ska göra något. Ignorera bara, tillslut kommer han ignorera dig tillbaka. Skratta bara åt honom så framstår han som löjlig.


   
SvaraCitera

Medieinstitutet söker dig som på något sätt varit utsatt eller inblandad i mobbning för ett omfattande projekt där har vi fått i uppdrag av Kunskapsmedia att producera filmer om mobbning som ska visas för elever och lärare på svenska grund- och gymnasieskolor.
Har du blivit mobbad? Har du mobbat någon? Har dina ditt barn varit utsatt för mobbning? Har du stått vid sidan och sett på? Vi vill höra alla historier, stora som små!
Vi arbetar med största förståelse och respekt för att det är ett känsligt ämne och känner oss ärade ifall ni vill dela med er av era historier.
Kontakta oss via casting@medieinstitutet.se eller ring Therese på nummer 0709758729.


   
SvaraCitera

Men visa att du inte bryr dig jag skulle i alla fall visa mig svag och göra som han säger eller börja bråka med honom det är onödigt.

När jag började på en ny skola på åttan så var det några som alltid bråkade med mig i början brydde jag mig inte och det var lugnt men sen när jag bråkade tillbaka fick jag bara mer fiender istället fast jag hade ju ingen kompis som kunde hjälpa mig för jag var ny.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera