Aviseringar
Rensa alla

Mobil beroende


AntonL
Ämnesstartare

Hej! Jag sitter o tänker på hur man kan få bort tankarna om SMS osv. Jag kan sitta o vänta på att min flcikvän ska svara i flertal timmar.. Men jag vill inte göra det, hur gör man så man inte är så "Mobil berodende" tips? 🙂


   
Citera

Man gör något annat och bestämmer att man ska låta telefonen vara i några timmar förslagsvis. 


   
SvaraCitera

Spela instrument, lyssna på musik, kolla youtube-klipp, börja titta på en ny serie, om du letar efter en ny serie, rekommenderar jag Orange Is The New Black och Skins


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

vanföreställd:
Spela instrument, lyssna på musik, kolla youtube-klipp, börja titta på en ny serie, om du letar efter en ny serie, rekommenderar jag Orange Is The New Black och Skins

Ah men då har jag ju mobilen brevid mig och svarar under 1 minut direkt. Känns riktigt nolife.

Tittat ut hela Orange och tittar just nu på Teen Wolf :p 
Men asså att typ glömma mobilen i fåtal timmar hur ska man göra de :/


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

FrustreradLurifax:
Man gör något annat och bestämmer att man ska låta telefonen vara i några timmar förslagsvis. 

Ah bra tips. 


   
SvaraCitera

Beroende är när du inte kan lämna dina mobil någonstans. Du måste kolla hela tiden. Du blir nervös och mår dåligt när du inte har din mobil. Att din flickvän inte svarar på flera timmar är bara drygt.


   
SvaraCitera