Aviseringar
Rensa alla

Mobiloperativsystem


duden
Ämnesstartare

Vad har du för operativsystem på din mobil? Är du nöjd med det?


   
Citera

duden: Android

Väldigt nöjd. Jag har haft Android i kanske 4-6 år (något däremellan eller så), och är väldigt nöjd. Nästa lur blir också en med Android.


   
SvaraCitera

Armagedon: 4-6

år?


   
SvaraCitera

Android 


   
SvaraCitera

Mad:

år?

Japp, glömde att skriva det. Försvann någonstans på vägen Mycket glad
Tack för att du såg och kommenterade det!


   
SvaraCitera
duden
Ämnesstartare

Armagedon:

Väldigt nöjd. Jag har haft Android i kanske 4-6 år (något däremellan eller så), och är väldigt nöjd. Nästa lur blir också en med Android.

Har också en Android och är väldigt nöjd 🙂 Har haft det i ca 4 år.


   
SvaraCitera

duden: Android

Kör stock android... mycket nöjd


   
SvaraCitera

duden: Android 4.4.2

ganska trögt emellanåt, mkt skitappar som ej går att avinstallera. men d funkar. Har ej användning för 80% av de inbyggda funktionerna.


   
SvaraCitera

duden:

Har också en Android och är väldigt nöjd 🙂 Har haft det i ca 4 år.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Att tillägga, min jobbtelefon har ios. Och där är jag inte alls lika nöjd. Det känns rörigare och inte lika användarvänlig. Samt att den ska uppdatera så förbannat ofta Tumme ned


   
SvaraCitera

Jag har iphone med ios, och jag är väldigt nöjd. Med operativsystemet, men inte hårdvaran man får för pengarna... Man får minst dubblad prestanda för pengarna om man väljer samsung.

Nästa val är android pga hårdvaran för priset, trots att ios är väldigt bra.


   
SvaraCitera

S3ON:

ganska trögt emellanåt, mkt skitappar som ej går att avinstallera. men d funkar. Har ej användning för 80% av de inbyggda funktionerna.

Roota den och avinstallera allt du inte använder = gratis mer utrymme:)


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Roota den och avinstallera allt du inte använder = gratis mer utrymme:)

då försvinner väl garantin? behöver verkligen garantin


   
SvaraCitera

Jag har Android just nu. Har nästan alltid haft dem med lite sämre hårdvara. Men operativsystemet har nästan alltid varit bra. Hade en iPhone 4 i några månader men var inte riktigt nöjd med operativsystemet. För lite frihet.

Fick min första Android när jag gick i åttan. En Sony Ericsson Xperia x8. Hade Samsung ett tag men nu är jag tillbaka till Sony. Är del av ett concept initiative ifrån Sony där man får vara med o ge feedback på mjukvaran. Det är helt underbart. Version 6.0.1 och inget onödigt skit i telefonen. 


   
SvaraCitera

S3ON:

då försvinner väl garantin? behöver verkligen garantin

Ah, ok


   
SvaraCitera