Aviseringar
Rensa alla

mobilt bredband


Ämnesstartare

hej här har man precis köpt mobilt bredbrand från 3 för 250 kr och så fungerar det inte, varför funkar det inte

står att det inte finns någon tjänst :@ vaaaaaaaaad ihelvete? hjälp mig, måste få det fungera NU.


   
Citera

kan du inte ringa till dom och klaga? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DANGERMOUSEi:

kan du inte ringa till dom och klaga?

kl är åtta? 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

kl är åtta? 🙂

Deras kundservice stänger åtta, så hade du skippat att lägga tid på att fråga oss puckon så hade du kanske fått riktig hjälp [wink]


   
SvaraCitera

alternativt:

020-33 33 33

8-21 alla dagar

det är 2000 talet brorshan 😉 varsågod


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

kl är åtta? 🙂

bara lite [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN HJÄLP MIG IST

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ni har säkert nån av er en sån... usbkontakten ser konstig ut och mina dator kanske inte är tillräckligt hightec, kan det vara så, tror dock inte det för mammas funkade på min dator men den hade en normal usbkontakt, vet inte vad skillnaden är på våra.

att min är snabbare kanske men vet inte.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

MEN HJÄLP MIG IST

Vad otrevlig du är. Jag skulle inte vilja hjälpa dig, även om jag visste saker om tre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Vad otrevlig du är. Jag skulle inte vilja hjälpa dig, även om jag visste saker om tre.

säg söta snälla


   
SvaraCitera
Åtta

Du får nog vara lite mer specifik. Vad exakt är det du gör, och vad exakt är det som händer? Vad händer inte? Vad är det för sorts modem (modellnamn står undertill) och i vilken port kopplar du in det? Har du provat med någon annan port? Vet du att du har mottagning där du är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du får nog vara lite mer specifik. Vad exakt är det du gör, och vad exakt är det som händer? Vad händer inte? Vad är det för sorts modem (modellnamn står undertill) och i vilken port kopplar du in det? Har du provat med någon annan port? Vet du att du har mottagning där du är?

jag skriver in min pinkod och så fittar det lite och sen står det "inget nät". E180 usb modem? :c jag har provat byta, ja. har provat byta till mammas dator också, det funkar inte där heller.

en grej är att jag tror inte tre har "skrivit in mig" för jag försökte logga in på mitt3 med användaruppgifterna från kontraktet och där stod det att det inte gick för blabla och att jag typ "inte fanns"

kan det vara så? han i affären sade att jag skulle kunna använda skiten direkt typ.


   
SvaraCitera
Åtta

BLODÅDRA:

kan det vara så?

Det är möjligt. Jag föreslår att du ringer till 3s kundsupport för att få svar. 020-333333


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera