Forumet - Mobilt bredband

Mobilt bredband

255 0 28

Spana också in:

Elfomin:

Kör på 3. Det har funkat skit bra för mig.

Bajwa:

Har 3, ta tre såvida du inte åker tåg/ är mitt ute i ingenstans

köpte 3. för att det sägs att 3G är det snabbaste just nu. är i skärrgården en bit ut o det funkar bra. ska se hur det går att streama. men ska iaf ha 2.1mbit enligt supporten.

tycker dongeln är snygg [blush], o jag känner mig vuxen eftersom att det va jag som köpte den åt mig själv [blush].
HATAR TELE2S UPPSÄGNINGSAVTAL. BETALADE FÖR TRE MÅNADERS UPPSÄGNINGSTID, AH, ÄN SÅ LÄNGE VAR ALLT OK MELLAN MIG OCH DEM. MEN SÅ KOMMER ÄNNNU EN RÄKNING!! WTF TÄNKTE JAG OCH RINGDE TILL DEM. DE HADE DÅ NÅGON JÄTTEKOMPLICERAD FÖRKLARING OM EFTERAVGIFTER [cry][cry][cry][cry][mad][mad][mad][mad] kändes bra med capsande
isola:

NÅGON JÄTTEKOMPLICERAD FÖRKLARING OM EFTERAVGIFTER

sådant är så jävla irriterande kan jag tänka mig. blir arg bara jag hör om det.

alltså nu köpte jag ett 3g där jag bara betalar i månaden. hoppas det är så också. jag frågade i butiken: "kommer jag få betala något annat förutom denna månadskostnad" hon sa nej. hoppas det stämmer också. för annars går jag surt tillbaka o snackar med henne.

men förstår verkligen att du blir arg
Har Telia mobiltbredand 5 Gb 2mbit/s. 129kr/månad

Grymt missnöjd. Tycker deras reklam är missvisande...
Tänkte att jag måste ju mer eller mindre kunna surfa ute i urskogen..
Men jag klarar inte ens av att surfa längs E4an (bussen alltså).. (fast reklamerna handlar mest om telefoner...)

Ingen täckning och väl när det fungerar och har full täckning så kan jag inte ens se på TV4 play...

Pojkvännen har sin teori om att det kanske är bussen som stör.. men tror inte riktigt på det.. Mobilen har inte heller fulltäckning..