Aviseringar
Rensa alla

Mobilt bredband


Ämnesstartare

tjajta, jag ska köpa mobiltbredband tänkte jag. är det någon som kör med det här? och någon som vill avråda mig från något speciellt bredband? eller prisa sitt mobila bredband?

tackktackk

Image


   
Citera
Ämnesstartare

ehd avråder från comviq


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på 3. Det har funkat skit bra för mig.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

tackktackk

Har 3, ta tre såvida du inte åker tåg/ är mitt ute i ingenstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

är mitt ute i ingenstans

Vad pratar du om??? Är ju mitt ute i ingenstans just nu och det funkar hur bra som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elfomin:

Vad pratar du om??? Är ju mitt ute i ingenstans just nu och det funkar hur bra som helst

Bra för dig, när jag brukar åka tåg till högskola, har min dator och är mitt ute i ingenstans så måste jag vänta en stund innan vi kommer till nästa hållplats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Bra för dig, när jag brukar åka tåg till högskola, har min dator och är mitt ute i ingenstans så måste jag vänta en stund innan vi kommer till nästa hållplats.

Jag antar att jag är närmre civilisationen än vad du brukar vara då [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elfomin:

Kör på 3. Det har funkat skit bra för mig.

Bajwa:

Har 3, ta tre såvida du inte åker tåg/ är mitt ute i ingenstans

köpte 3. för att det sägs att 3G är det snabbaste just nu. är i skärrgården en bit ut o det funkar bra. ska se hur det går att streama. men ska iaf ha 2.1mbit enligt supporten.

tycker dongeln är snygg [blush], o jag känner mig vuxen eftersom att det va jag som köpte den åt mig själv [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

tycker dongeln är snygg

Hahahaha[y]


   
SvaraCitera

Tre eller Telenor helt klart. De delar 3g-nät i större delen av landet och detta ordentligt mycket bättre än Telia och Tele2s helt gemensamma nät.

Annars kan du ju titta på Net1. Helt överlägsen täckning.

www.net1.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har själv Telia, fungerarat felfritt. Men enligt tester jag läst ska faktiskt Tele2 ha det bästa mobila bredbandet, snabbast nedladdning och störst täckning i landet. Tror M3.se gjorde ett test eller om det var mobil.se.

Lycka till


   
SvaraCitera

retstickan:

någon som vill avråda mig från något speciellt bredband?

NMT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HATAR TELE2S UPPSÄGNINGSAVTAL. BETALADE FÖR TRE MÅNADERS UPPSÄGNINGSTID, AH, ÄN SÅ LÄNGE VAR ALLT OK MELLAN MIG OCH DEM. MEN SÅ KOMMER ÄNNNU EN RÄKNING!! WTF TÄNKTE JAG OCH RINGDE TILL DEM. DE HADE DÅ NÅGON JÄTTEKOMPLICERAD FÖRKLARING OM EFTERAVGIFTER [cry][cry][cry][cry][mad][mad][mad][mad] kändes bra med capsande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

NÅGON JÄTTEKOMPLICERAD FÖRKLARING OM EFTERAVGIFTER

sådant är så jävla irriterande kan jag tänka mig. blir arg bara jag hör om det.

alltså nu köpte jag ett 3g där jag bara betalar i månaden. hoppas det är så också. jag frågade i butiken: "kommer jag få betala något annat förutom denna månadskostnad" hon sa nej. hoppas det stämmer också. för annars går jag surt tillbaka o snackar med henne.

men förstår verkligen att du blir arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

"kommer jag få betala något annat förutom denna månadskostnad" hon sa nej.

Fråga hur det blir när du vill säga upp avtalet.


   
SvaraCitera