Aviseringar
Rensa alla

mobilt bredband från 3


Ämnesstartare

JAG HATAR DET JUST NU. När det väl funkar är det super, men grejen är att jag har fått starta om det tre gånger på en timma nu och det var först igår det började krångla såhär. BLÄÄÄ, någon där ute som har typ samma problem?

[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har mobilt bredband från telia o får samma problem ibland, ibland så vill de inte ens ladda ner fastän de är uppkopplat[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

har mobilt bredband från telia o får samma problem ibland, ibland så vill de inte ens ladda ner fastän de är uppkopplat[n]

kul att jag har fått ett svar på 5 dagar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kul att jag har fått ett svar på 5 dagar [bigsmile]

Det beror på att det inte finns någon lösning. Mobilt bredband beter sig på det där viset då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det beror på att det inte finns någon lösning. Mobilt bredband beter sig på det där viset då och då.

ja men det borde inte vara okej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja men det borde inte vara okej[sad]

På reklam funkar det alltid helt perfekt, men så ser helt enkelt inte verkligheten ut. Om några år blir det nog bättre.


   
SvaraCitera

Mer ot/trams nu och det kommer bli varning. Håll er till topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

hahahaha, va? xD

nu fick jag en varning, back to topic [smile]

har du nåt bra svar på varför mobila bredband krånglar mer än att dom bara gör det? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du nåt bra svar på varför mobila bredband krånglar mer än att dom bara gör det? [cute]

Antaglien är det så att tekniken finns där men de orkar inte åtgärda alla fel och bygga ut där det behövs. Ibland går det långsamt eller så blir man nerkopplad pga många är anslutna till samma mast samtidigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Rensat på skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera