Aviseringar
Rensa alla

Mobiltips ? =)


Ämnesstartare

Måste köpa ny mobil ! 🙂 Någon som vet en bra mobil till ett helt okej pris ? ( 2000- 3500 )

Helst touchskärm och en snygg och praktisk design [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

SE x10 mini?
Image


   
SvaraCitera

Tycker o min touch, Nokia 5800 XpressMusic.
Men det beror väl på vad du ska använda mobilen till kanske?
För denna är, som an här på namnet, gör musik, dock använder jag den inte främst som det ;D


   
SvaraCitera

Myksa:

SE x10 mini?

Jag är lite kär i den. Förutom att jag inte litar helt på OS'et, känns som om det skulle vara segt.


   
SvaraCitera

htc legend baby [love]


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Jag är lite kär i den. Förutom att jag inte litar helt på OS'et, känns som om det skulle vara segt.

Är inte segt. [smile] Inte än i alla fall...
Och i tredje kvartalet ska de uppdatera till Android 2.x. [party]


   
SvaraCitera

Myksa:

Är inte segt. [smile] Inte än i alla fall...
Och i tredje kvartalet ska de uppdatera till Android 2.x. [party]

Precis "inte än"...

Gillade Neonode N2 sjukt mycket förut men nu är jag så iFån-van att jag skulle bli sjukt irriterad på att inte ha några appar. Minin känns alltså som ett alternativ med tanke på storleken. Måste fundera på det här tror jag :s


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

iFån-van att jag skulle bli sjukt irriterad på att inte ha några appar

Android har ju sitt appstore. Där finns det mycket men jag har inte jämfört med iPhones.
Men sitter man med en iPhone kanske behovet av ny mobil inte är så stort? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Myksa:

Android har ju sitt appstore. Där finns det mycket men jag har inte jämfört med iPhones.
Men sitter man med en iPhone kanske behovet av ny mobil inte är så stort? [rolleyes]

Sitter med en iFån 2G, därför. Kan dock få mig en 3G gratis när pappa köper en 4a, så det hänger lite på hur sparsam jag känner mig och hur länge jag vill vänta också. Plus är sjukt sugen på en LITEN telefon igen, tycker att iFån är för stor :/


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

3G gratis

Låter som ett bra alternativ. [y]

WickedBarbie:

LITEN telefon

Därför jag valde en mini. Men många tycker ju inte om den lilla skärmen, beror ju helt på man använder sin mobil...


   
SvaraCitera
JagFTW

Jag gillar mycket min Nokia 5800 XpressMusic [love]


   
SvaraCitera

Image

Htc legend. Kostar dock runt 4000 kanske.

Sen är Sony Ericsson x10 mini också bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Nokia 5800 XpressMusic

Nokia N97 ska det va [wink]


   
SvaraCitera

Jag köpte den stora X10an igår och är sjukt nöjd hittills! Men den kostar rätt mycket över din budget... Så jag rekommenderar X10 mini [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Låter som ett bra alternativ. [y]

Jaaaa, men jag vill inte vänta. Haha, i-landproblem ftw.

Myksa:

Därför jag valde en mini. Men många tycker ju inte om den lilla skärmen, beror ju helt på man använder sin mobil...

Älskar små mobiler. Neonode innan som sagt, mindre än ett kreditkort 🙂


   
SvaraCitera