Aviseringar
Rensa alla

MOD-ANSÖKAN.


Ämnesstartare

Hej alla ungdomar och framförallt hej alla mods och hej åtta!
Jag är tidigare känd med kontot m3lis men har nu detta kontot istället pga okänd andledning.
Mitt namn är Mikaela och jag är en tjej på 18 jurdsnurr som nu väldigt gärna skulle vilja vara med och hjälpa till på denna sidan. Jag kan tänka mig att hålla koll forum X. Klottertrådar, forumslekar, länkar och snusk. Jag känner att jag passar bäst på den delen för det är där jag hänger mest.

Nu ska jag berätta lite om mig själv.
Jag är då en tjej på 18 år, snart 19 som går mitt sista år i gymnasiet. Jag läser nu natuvetenskap och ska sedan plugga vidare till läkare. Jag bor ensam i en etta i Stockholm med min hund Figge. På fritiden är jag väldigt aktiv och tränar mycket och pluggar och träffar vänner och är självklart inne på ungdomar.se.

Varför just M3lis ska bli mod.
Det är nog många som läser detta som är helt övertygade om att jag inte kommer klara av att vara mod. Men om jag bara vill någonting så kan jag skärpa mig. Tex, vem trodde att jag skulle vilja plugga till läkare? Nej ingen. Och man måste verkligen kämpa för att nå sitt mål. Mitt mål är att bli mod.
Men jag kommer gå in väldigt seriöst för detta och gör allt jag kan för sidans bästa!
Jag tror att jag kommer bli en väldigt bra mod för jag är ingen killmoderator på 18-25 år som gillar att favorisera folk. Jag kommer inte bry mig om om jag är bästa vän med umaren eller om jag inte känner den alls. Alla förtjänar samma straff och ska inte dömmas på vem man är! Sedan kan jag också räkna till Åtta vilket kan vara en mycket bar fördel.
Jag tycker också att det är allt för lite tjejmoderatorer på forumen. Jag tror att jag skulle passa perfekt.

Är det något som är oklart eller om ni har en fråga så är det bara att fråga på!

Mail: M3lis@ungdomar.se
Telefonnummer: Fråga i pm.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstar: ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Jag

[love]

Tcker att alla skall börja spamma modansökningar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

[img]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M3lis for MOD! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tcker att alla skall börja spamma modansökningar!

Gogo!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi borde få rösta fram våra mods här! Alltså de kan ju neka någon att bli om det är direkt opassande
Jag skulle rösta på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vi borde få rösta fram våra mods här!

Jag håller med! Det är ju vi som är med här. Hur ofta är lix dom som bestämmer här i fourmen?


   
SvaraCitera