Aviseringar
Rensa alla

Modeblogg för killar i tonåren ?


Tombcrusher:

Ja.

Det skulle jag aldrig i livet klä mig i, man ser ut som en jävla luffare. militärbrallor har man i skogen under lumpen och där stannar dom.

OF 5:

det beror ju på hur mycket bög eller pappa betalar unge man är

Jag är knappast bög och vad rör min ekonomi så är det ju inte så att du betalar mina kläder


   
SvaraCitera

göteborg_:

Jag är knappast bög och vad rör min ekonomi så är det ju inte så att du betalar mina kläder

det var en kommentar till klädstilen och inte till dig som person


   
SvaraCitera

OF 5:

det var en kommentar till klädstilen och inte till dig som person

På vilket sätt är klädstilen bögig?


   
SvaraCitera

Fan vad jag hatar modebloggare


   
SvaraCitera

göteborg_:

På vilket sätt är klädstilen bögig?

jag tycker att det ser väldigt bögig ut, och dom som inte är det är nästan alla så dryga så jag blir äcklad.


   
SvaraCitera

OF 5:

jag tycker att det ser väldigt bögig ut, och dom som inte är det är nästan alla så dryga så jag blir äcklad.

Har du pratat med alla? Det är rätt svårt att avgöra om nästan alla är dryga om man inte pratat med dem.

Att gå i militärbyxor som är köpta på ÖB eller någon annan luffar/soc-bidrags affär är betydligt värre.


   
SvaraCitera

göteborg_:

Har du pratat med alla? Det är rätt svårt att avgöra om nästan alla är dryga om man inte pratat med dem.

man behöver inte prata med dom det räcker med att behöva höra dom prata. och du anar inte hur bra jag är på att döma folk ... alldeles för bra.


   
SvaraCitera

OF 5:

man behöver inte prata med dom det räcker med att behöva höra dom prata. och du anar inte hur bra jag är på att döma folk ... alldeles för bra.

Det är jävligt svårt att döma en person man inte pratat med. Då blir det mer vad du tror.


   
SvaraCitera

göteborg_:

Har du pratat med alla? Det är rätt svårt att avgöra om nästan alla är dryga om man inte pratat med dem.

Att gå i militärbyxor som är köpta på ÖB eller någon annan luffar/soc-bidrags affär är betydligt värre.

Att köra preppy hampton stil är ganska stelt. Jag håller inte med om att det är bögigt, men det är jävligt fantasilöst och "se-på-mig-jag-är-rik" attityd. Bara det att de som verkligen är rika inte klär sig så [wink]

Killarna på bilderna är söta, men kläderna är astrista och passar kanske nån solbränd pensionär i florida..


   
SvaraCitera

Andy91:

Att köra preppy hampton stil är ganska stelt

Lite stelt men sedan behöver man inte följa det slaviskt.
Bilderna var till för inspiration, för att kolla in plaggen.


   
SvaraCitera

göteborg_:

Här är en riktigt snygg outfit

Men fyfan [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Det skulle jag aldrig i livet klä mig i, man ser ut som en jävla luffare. militärbrallor har man i skogen under lumpen och där stannar dom.

Jag tycker den där "outfiten" var rent utsagt komisk. Man blir full i skratt. Det är som en parodi på homosexualitet.


   
SvaraCitera

göteborg_:

Här är en riktigt snygg outfit

Du är färgblind?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gej


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera