Aviseringar
Rensa alla

Modebloggaren Paow: Rösta på SD


Ämnesstartare

Sheriffen:

Starkt och bevisar att Sveriges ungdom inte är helt borta [cheers]

När jag jobbade på Gröna Lund hängde Paow och hennes vänner där i ett gäng de kallade för "Grönan crew", Paow ansågs vara ledaren vad jag förstod. Tjejerna i Grönan crew hade morrhår ritade med kajal och gick fram till mina manliga kollegor och morrade och gjorde "riv-rörelser" med händerna men om du vill kalla dessa brudar för inte helt borta så är ju det också helt OK. Ehhehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Tjejerna i Grönan crew hade morrhår ritade med kajal och gick fram till mina manliga kollegor och morrade och gjorde "riv-rörelser"

alltså åååh. [love] väldigt roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Tjejerna i Grönan crew hade morrhår ritade med kajal och gick fram till mina manliga kollegor och morrade och gjorde "riv-rörelser" med händerna men om du vill kalla dessa brudar för inte helt borta så är ju det också helt OK.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

alltså åååh. [love] väldigt roligt

ingeny:

[love]

Mina kollegor uppskattade det inte jättemycket. :p
Dessutom hade jag gått i samma skola som Paows dåvarande bästis så vi var ju polers, inte heller jätteroligt. Jobbiga :p


   
SvaraCitera

Alltså shiiieeet alltså, Paow är nazist, det övertygade mig, SD for the win!

Tänd gaskamrarna igen!

Gör handväskor o moderiktiga kläder av rödingarnas o utlänningarnas kroppar!

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Varför är alla blogghäxor höger?

"Hej jag heter blondinbella och bor på Östermalm. Titta vilken fin Prada-väska jag köpte idag. För övrigt tycker jag att ni ska rösta på det revolutionära marxist-leninistiska partiet Kommunistiska partiet eftersom jag tycker att man liksom måste omfördela samhällets tillgångar och göra revolution mot borgarna och så."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dunno:

ör övrigt tycker jag att ni ska rösta på det revolutionära marxist-leninistiska

[crazy]


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Starkt och bevisar att Sveriges ungdom inte är helt borta

sen när är modebloggare inte helt borta?[confused]

Kouku:

Tycker att man borde skicka tillbaka invandrarnas barn till deras egna länder, förstår inte varför de ska plågas här för de vill ju inte bo här, fattar inte problemet?

Skämtar du eller är du bara helt jävla efterbliven?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Skämtar du eller är du bara helt jävla efterbliven?[rolleyes]

Jag överdriver men alltså jag förstår inte varför de som hatar Sverige så mycket inte åker tillbaka när de blir lite äldre. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Så insatt är hon [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Så insatt är hon [smile]

Vilken av dom? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen griper efter halmstrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar vi bli desperata månne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Så insatt är hon [smile]

Fast att Moderaterna är som SD är ju faktiskt ganska sant. M har adopterat en hel del förslag från SD genom tiderna och är nog det riksdagsparti som samarbetar mest med SD på kommunal nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu säger hon också "Jag är inte Sverigedemokrat, jag är Moderat. Moderaterna är samma som Sverigedemokraterna men säger det inte lika högt"

Den här bruttan har ju verkligen koll på politiken...
...


   
SvaraCitera