Aviseringar
Rensa alla

Modell...Kan jag?


Ämnesstartare

Hej, jag är 13 år och vill bli modell.. Men jag har ett problem,  jag är typ 52-3 cm på låren. Resten av min kropp är typ så smal en modell ska ha men jag är osäker på mina lår.. Jag är 1,68 och kommer bli längre med tiden ( min pappa är typ 1,90 och jag tar efter honom). Hur stora lår har ni? Tror ni att jag kan lyckas med mina lår eller ska jag gå ner några centimeter? Har ni tips till hur man gör det? Jag går på basket 6-7 gånger i vecka så finns det en diet som gör så att man minskar centimeter på låren?    kram<3


   
Citera
Ämnesetiketter

Usch, du är tretton år, du ska inte oroa dig över om dina lår är för stora eller ej!


   
SvaraCitera

Vänta fem år.


   
SvaraCitera

My dreams are her:
Vänta fem år.

tyst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alla börjar vid runt 14 år som modell, i alla fall dem som är professionella. Jag är inte anorexia, jag är målmedveten. 🙂


   
SvaraCitera

sluta följa sjuka normer, vill du dö eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut inte, jag vill vara nyttig och frisk såklart. Kommer också, och alltid vara det. 🙂

amsi:
sluta följa sjuka normer, vill du dö eller? 


   
SvaraCitera

Tycker inte det låter frisk när man som tretton år oroar sig över sina lår. 

hårborsten: Absolut inte, jag vill vara nyttig och frisk såklart. Kommer också, och alltid vara det. 🙂


   
SvaraCitera

hårborsten:
Absolut inte, jag vill vara nyttig och frisk såklart. Kommer också, och alltid vara det. 🙂

tills du får ätstörningar och hatar dig själv och dör


   
SvaraCitera

det är inte nyttigt att banta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår vad du menar, men jag är frisk och jag undrar bara om jag skulle kunna vara modell med de lår jag har. Varför upprör det dig så mycket? ;/ För att jag är tretton? Jag är tidig, men det är inte som om jag är 10 eller något. Fjorton är en normal ålder att börja på..

LillaBob:
Tycker inte det låter frisk när man som tretton år oroar sig över sina lår. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig hatat mig själv i hela mitt liv och kommer aldrig göra det. Lovar haha.^^

amsi:

tills du får ätstörningar och hatar dig själv och dör


   
SvaraCitera

om du ska vara modell tycker jag att du ska vara dig själv och vara stolt över den du är och din kropp. Utan att behöva justera något innan du ger dig in i branschen. 


   
SvaraCitera

hårborsten:
Jag har aldrig hatat mig själv i hela mitt liv och kommer aldrig göra det. Lovar haha.^^

det kan du aldrig veta


   
SvaraCitera

image_37.jpg


   
SvaraCitera