Aviseringar
Rensa alla

Moderater gör hitlerhälsning


Ämnesstartare

Två styrelsemedlemmar ur Muf(Moderata ungdomsförbundet) Skellefteå har som kortet i länken nedan visar gjort hitlerhälsningar framför en tyskflagga.

Muf och moderaterna visar här sin rätta färg.
http://svt.se/2.33919/1.2609927/far_lamna_muf_efter_hitlerhalsning

Jag vet inte hur ni känner, men jag blir personligen väldigt skraj när vi nu har ännu ett till parti med klara nynazistiska kopplingar i riksdagen och inte råga på det...i regeringen. Vad tycker ni om det här?

Skicka ut hela bunten av dessa kräk ur landet, tack och adjö.


   
Citera
Ämnesstartare

Det är ett två medlemmar i ett ungdomsförbund vad förväntar du dig egentligen [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Vad tycker ni om det här?

Du är paranoid, helt klart. Och helt i onödan.
Läst artikeln en gång till.. Detta handlar om 2 medlemmar i Skellefteå. De är inte representanter för hela MUF, och ännu mindre medlemmar [wink]

Ett tips är att faktiskt tänka efter lite när du läser en artikel [smile]. Fundera lite över hur verkligheten ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

två medlemmar i ett ung

Zeppelin:

Du är paranoid, helt klar

Nu så är dessa två personer representanter för Muf och därigenom också sitt modersparti, detta speglar väldigt väl vad organisationerna har för åsikter. och att det är en lokal del av Muf visar, vad än toppolitkerna säger, vad deras gräsrötter tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ditt resonemang, lika långt som näsan räcker.. påminner om en skara människor på högerkanten [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill dock komma till MUFs försvar här å hävda att muf hatar alla inte bara zignerare, judar och bolsjeviker, dessutom låtsas dom vara good guys till skillnad från NSDAP. En klassisk nazist vet man iaf vart man har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Nu så är dessa två personer representanter för Muf och därigenom också sitt modersparti, detta speglar väldigt väl vad organisationerna har för åsikter.

Nej, läs på lite innan du idiotförklarar dig själv helt och hållet [smile]

dazed:

Jag vill dock komma till MUFs försvar här å hävda att muf hatar alla inte bara zignerare, judar och bolsjeviker, dessutom låtsas dom vara good guys till skillnad från NSDAP. En klassisk nazist vet man iaf vart man har.

Jag blir alltid lika förtjust i dina typiska vänsterinriktade svar på tal som du ger. De säger liksom ingenting och man kan inte placera in dem någonstans där dem stämmer överens med verkligheten. Till exempel som i det här fallet.


   
SvaraCitera

bullen:

Jag vet inte hur ni känner, men jag blir personligen väldigt skraj när vi nu har ännu ett till parti med klara nynazistiska kopplingar i riksdagen och inte råga på det...i regeringen. Vad tycker ni om det här?

Det handlade om två bönder från norrland som gjorde en hitlerhälsning, det är inte samma sak som att ha nynazistiska kopplingar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Jag blir alltid lika förtjust i dina typiska vänsterinriktade svar på tal som du ger. De säger liksom ingenting och man kan inte placera in dem någonstans där dem stämmer överens med verkligheten.

Nazisterna trodde iaf på volkgemeinschaft, ett slags folklig sammanhållning där alla skulle få det lite bättre undantaget judar, zigenare och någon mer. Moderaterna då vill bara skydda den svenska elitens intressen och sliter i sär sverige, ökade klyftor, segregation osv. NSDAP hade således ett mer komplett tänkande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Moderaterna då vill bara skydda den svenska elitens intressen och sliter i sär sverige, ökade klyftor, segregation osv. NSDAP hade således ett mer komplett tänkande.

Sen när.

Eftersom många av Sveriges befolkning inte riktigt klarar av det här med att arbeta och leva efter lika villkor så bidrar ju det i och för sig till en del ökade klyftor. Ja. [bigsmile]

Att jämföra NSDAP med Moderaterna bevisar din intelligens.. som jag inte beundrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar heila lite ibland när läget gör det roligt. Det roliga i denna situationen är inte heilandet (för det är rätt fånigt att haka upp sig på öht egentligen, sure, kanske inte smart att ladda upp det) men det roliga är ju hur jävla blåst bruden är på sin blogg och säger saker som: "Jag kan inte vara rasist för jag känner ju Kim och han ÄLSKAR Afrika!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Eftersom många av Sveriges befolkning inte riktigt klarar av det här med att arbeta och leva efter lika villkor så bidrar ju det i och för sig till en del ökade klyftor. Ja.

Trams, bra exempel på det folkförakt jag beskrev. Är man arbetslös så är man en samhällsparasit och suspekt fuskare. Samma sak om man drabbas av cancer. Är man svensk så står man också under ständig misstanke för terorbrott - detta är det enda sättet man kan tolka FRA-lagen som, buggning och övervakning av ens korrespondans utförs normalt bara om man står misstänkt för ett grövre brott.

Zeppelin:

Att jämföra NSDAP med Moderaterna bevisar din intelligens.. som jag inte beundrar.

Det var ju precis det som jag konstaterade att man inte kunde göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

men det roliga är ju hur jävla blåst bruden är på sin blogg och

men grattis, i princip alla MUF pojkar och flickor är dumma i bollen.. med få undantag. Då är dem dryga istället [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

men grattis, i princip alla MUF pojkar och flickor är dumma i bollen.. med få undantag. Då är dem dryga istället [party]

MEN DET SLUTAR ALDRIG VARA LIKA KUL. [love]


   
SvaraCitera