Aviseringar
Rensa alla

MODERATOR!


Ämnesstartare

kan ni stänga ner trådar jag har skapat?


   
Citera
Ämnesstartare

inte om det inte finns någon relevant anledning för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är privat "tråd" jag vill få bort .. vill inte att andra ska kunna läsa den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl den och ge en motivering till varför du vill att den ska tas bort eller skicka PM till valfri moderator med behörighet för det forumet.


   
SvaraCitera
zIGGE

nellnellnell:

eller skicka PM till valfri moderator med behörighet för det forumet.

Vi kan inte se vilka moderatorer som har behörighet till vad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Det är privat "tråd" jag vill få bort .. vill inte att andra ska kunna läsa den.

Personligen tycker jag dock att man ska tänka sig för INNAN man skriver något privat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forumet är publikt och man får stå för det man skriver, man får som Chryseus sa tänka efter innan man postar.

Men om det är så värst farligt så gör som nell sa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Vi kan inte se vilka moderatorer som har behörighet till vad.

Nej, men ni kommer säkert att slussas rätt om ni nu skulle hamna fel. Många av oss är dessutom allmäna moderatorer med behörighet till alla forumen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Forumet är publikt och man får stå för det man skriver, man får som Chryseus sa tänka efter innan man postar.

Hur kommer det sig att så många moderatorer har raderat sina egna trådar? (eller fått dom raderade?)
Edit: inte alla sina trådar, men x antal trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Hur kommer det sig att så många moderatorer har raderat sina egna trådar? (eller fått dom raderade?)
Edit: inte alla sina trådar, men x antal trådar.

Det har jag inget svar på faktiskt.


   
SvaraCitera
zIGGE

nellnellnell:

Nej, men ni kommer säkert att slussas rätt om ni nu skulle hamna fel. Många av oss är dessutom allmäna moderatorer med behörighet till alla forumen.

Vad som är bättre sötnos, när det är så lätt att göra en post om vem som har behörighet till vad för att förenkla hela procedurenoch spara tid skulle vara att göra så vi kan kolla upp det själva för att bland annat slippa skicka onödiga meddelanden till moderatorer som inte har hand om området vi "chansar" oss till att de har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men bara anmäl så ser berörd moderator anmälan. problem solved.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Edit: inte alla sina trådar, men x antal trådar.

Vilka åsyftar du?


   
SvaraCitera