Aviseringar
Rensa alla

MODERATOR!


Ämnesstartare

zIGGE:

Vad som är bättre sötnos, när det är så lätt att göra en post om vem som har behörighet till vad

Det finns nog en anledning till att den informationen bara är tillgänglig för moderatorer och admins.

Men det enklaste är att göra som tobias sa och som jag också gav som alternativ, att anmäla tråden och skriva motivering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

anmäla tråden

Hur anmäler man en tråd?

*flashar min okunskap i detta ämne*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur anmäler man en tråd?

Anmäler första inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Anmäler första inlägget.

Smart[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Vilka åsyftar du?

Moderatorer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Moderatorer.

Tror han menade vilka trådar som var skapade av moderatorer som var raderade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Tror han menade vilka trådar som var skapade av moderatorer som var raderade.

Jag förstod det, men jag tänker inte hänga ut någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Personligen tycker jag dock att man ska tänka sig för INNAN man skriver något privat.

tobias:

Forumet är publikt och man får stå för det man skriver, man får som Chryseus sa tänka efter innan man postar.

Denna mentalitet förstår jag på forum som flashback och sånt, men detta är ett UNGDOMSFORUM, där ungdomar samlas och vill känna sig trygga. Inte så att hela skolan får reda på att 15 åriga Kalle har en mikropenis så att han begår självmord.

Herregud borde finnas en knapp som raderar alla trådar man har skapat t.o.m.

Känns jävligt idiotiskt att ni MÅSTE arkivera alla trådar så att folk kan kolla tillbaka och se vad för trådar "Lisa f 12" har skapat för 2 år sen.

Herregud borde man inte få känna sig trygg här iaf? Det är inte flashback för fan.

Flashback används typ som ett allmänt arkiveringssystem men Ungdomar är ett ställe för pubertala och nyfikna ungdomar att komma till och skriva av sig.

Hade jag inte nyligen åkt fast och varit under uppsyn för att ha penetrerat en sida så skulle jag göra detsamma på ungdomar för att förstöra så mycket som möjligt.

Patetiska admins och patetiskt styrelsesätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Patetiska admins och patetiskt styrelsesätt.

Vi har redan sagt att vi kan göra undantag i enskilda fall beroende på vad det är för typ av tråd. Om det t.ex är något jätteprivat som inte har något diskussionsvärde för någon annan än trådskaparen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Denna mentalitet förstår jag på forum som flashback och sånt, men detta är ett UNGDOMSFORUM, där ungdomar samlas och vill känna sig trygga. Inte så att hela skolan får reda på att 15 åriga Kalle har en mikropenis så att han begår självmord.

ta en titt här! http://ungdomar.se/rulez.php


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

ta en titt här! http://ungdomar.se/rulez.php

[y]

Åk till Haiti och plundra de dödas hem medan ni fortfarande kan.

Ni gillar att utnyttja folk som har det dåligt ju 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är kära aristoteles i alla fall väldigt bra på att göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Ni gillar att utnyttja folk som har det dåligt ju 🙂

Passar inte våra regler och vårt "styrelsesätt" dig så är det upp till dig vad du vill göra. Ingen tvingar dig att vara medlem här. Ingen tvingar någon att vara medlem här.. och allra minst tvingar någon dig att skriva privata saker om dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Passar inte våra regler och vårt "styrelsesätt" dig så är det upp till dig vad du vill göra. Ingen tvingar dig att vara medlem här. Ingen tvingar någon att vara medlem här.. och allra minst tvingar någon dig att skriva privata saker om dig själv.

"Ingen tvingar något" är det sämsta argumentet någonsin, lika patetiskt när folk använder det.

Bara för att ingen tvingar förvirrade och deprimerade lisa f 12 att skriva här betyder det inte att ni inte har något ansvar, ni lägger fram alla medel för att förstöra sitt liv men "ni tvingar ingen".

Herregud ni har att göra med unga förvirrade barn, visa lite ansvar.

Svara inte mer här då ni admins är allmänt IQ befriade. Debatterade med en av er om religion, HAHA säger jag bara. Tydligt att ni är dummare än får så det är inte chockerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Bara för att ingen tvingar förvirrade och deprimerade lisa f 12 att skriva här betyder det inte att ni inte har något ansvar, ni lägger fram alla medel för att förstöra sitt liv men "ni tvingar ingen".

Jag vet inte vilken "Lisa f12" du pratar om. Om du vore något som helst insatt i UM och de som aktivt skriver i forumet så borde du veta att majoriteten ligger mellan 16-19 år. (Jag är mäkta imponerad om du hittar någon 12åring som skriver här på forumet)

När man är så gammal så bör man veta riskerna med internet och att saker man lägger upp/skriver där stannar för evigt. Om man inte gör det bör man inte hålla till på internet. Det är föräldrarnas uppgift att se till detta.. inte vår.

Men som har sagts tidigare. Under vissa omständigheter tar vi bort texter.

TallBall:

Svara inte mer här då ni admins är allmänt IQ befriade. Debatterade med en av er om religion, HAHA säger jag bara. Tydligt att ni är dummare än får så det är inte chockerande.

Vad nu det har för relevans i den här diskussionen förstår jag inte. Inte för att jag förstår relevansen i något av det du har skrivit.

Jag hoppas att du fick svar på det du undrade.


   
SvaraCitera