Aviseringar
Rensa alla

Moderatorer som inte följer reglerna


Ämnesstartare

kan en moderator förlora sitt häftiga M?

vad krävs? om moderatorer spammar borde väl de också kunna bli låsta? fast det bör de ju inte bli då de ska föregå med gott exempel.
ungdomar.se borde nog kolla vilka snyggingar det är som blir mods. för kan inte modsen sköta sig kan knappast sidan fungera bra och det då medlemmar tröttnar och försvinner. vilket är dåligt för sidan.

jag tycker verkligen synd om admins som verkligen försöker göra ungdomar.se till en bra sida när dess moderatorer motverkar det genom att respektlöst bryta mot reglerna. det är trist.


   
Citera
Ämnesstartare

NEMO:

kan en moderator förlora sitt häftiga M?

Kan en polis förlora sin bricka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ville mest ha det sagt kommer givetvis ta upp med admins


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

vad krävs? om moderatorer spammar borde väl de också kunna bli låsta? fast det bör de ju inte bli då de ska föregå med gott exempel.

Är det spam att säga åt dig att inte gå off topic i din egen tråd? Du har två alternativ.. gå off topic eller citera det din tråd faktiskt handlar om. Vad gör du? Jo du går off topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Är det spam att såga åt dig att inte gå off topic i din egen tråd? Du har två alternativ.. gå off topic eller citera det din tråd faktiskt handlar om. Vad gör du? Jo du går off topic.

Du är OT nu vännen.

Och nej det där stämmer inte ^^ Ska du diskutera det kan du skicka ett pm istället för att vara OT i denna tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra exempel där på mods som är OT [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han minutz3 blev väl bannad ett tag för att han va ett troll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Du är OT nu vännen.

Nej det är jag inte.

NEMO:

Och nej det där stämmer inte ^^ Ska du diskutera det kan du skicka ett pm istället för att vara OT i denna tråden.

Om man skickar PM till dig så får man bara höra att man är dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Nu vet jag inte vad just detta handlar om, men vet flera mods som OTar på UM och samtidigt varnar andra för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Om man skickar PM till dig så får man bara höra att man är dum i huvudet.

Det är min uppfattning. Det var inte heller det enda jag skrev. Ska du fortsätta vara OT nu?

sikkos:

Nej det är jag inte.

Jo, tråden handlar om ifall mods kan förlora M:et. Inte om att du är OT i en helt annan tråd. Skärp dig nu.

svartarosen:

Han minutz3 blev väl bannad ett tag för att han va ett troll?

Jag vet inte.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

God Konsument:

Nu vet jag inte vad just detta handlar om, men vet flera mods som OTar på UM och samtidigt varnar andra för det.

Detta handlar ifall de kan förlora M:et om de modererar fel och spammar, inget annat. Men det verkar inte en viss moderator i denna tråden förstått, trots väldigt tydligt första inlägg.
Och ja, det har man märkt väldigt ofta innan ^^ Ska ta upp det med admins.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jag vet inte.

Har för mig det. Han blev iaf mod och började predika om att alla homosexuella skulle brinna i helvetet och massa skit 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Har för mig det. Han blev iaf mod och började predika om att alla homosexuella skulle brinna i helvetet och massa skit 😛

Och förlorade M:et? Det är ju bra att någon har koll på dom då 🙂 tycker det är väldigt synd att moderatorer missköter sig, det ger en oerhört oseriös känsla. Det är ju de som ska tala om för medlemmarna när de gör fel. Inte tvärtom. Tråkigt, men sånt är livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast du skriver bara för att provocera känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jo, tråden handlar om ifall mods kan förlora M:et. Inte om att du är OT i en helt annan tråd. Skärp dig nu.

Jag saknar inte härledningsförmågan till att ditt påstådda "spam" från oss moderatorer kommer från mig och aristoteles i din egen tråd där du gick off topic och vi påpekade det.

Det tillhör denna tråden i högsta grad eftersom att du anser att vi borde förlora vårt "M" för det.


   
SvaraCitera

NEMO:

Detta handlar ifall de kan förlora M:et om de modererar fel och spammar, inget annat. Men det verkar inte en viss moderator i denna tråden förstått, trots väldigt tydligt första inlägg.

Enstaka har gjort, men långt ifrån alla som bryter mot reglerna. Inte ens de som bryter mest vad jag vet.


   
SvaraCitera