Aviseringar
Rensa alla

Moderatorer som inte följer reglerna


Ämnesstartare

NEMO:

Och förlorade M:et?

Ja, och Sheriffen blev av med det för att han va sverigedemokrat om jag fattade det rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Ja, och Sheriffen blev av med det för att han va sverigedemokrat om jag fattade det rätt.

Hade inget med vilket parti jag gillar att göra. Hade med mina blatteskämt att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Hade inget med vilket parti jag gillar att göra. Hade med mina blatteskämt att göra.

Jaha där ser man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Det tillhör denna tråden i högsta grad eftersom att du anser att vi borde förlora vårt "M" för det.

Nej, det gör det inte alls. Handlar om moderatorer som går OT och spammar.

sikkos:

Jag saknar inte härledningsförmågan till att ditt påstådda "spam" från oss moderatorer kommer från mig och aristoteles i din egen tråd där du gick off topic och vi påpekade det.

Jag svarade på ditt OT. Du var började och var lika mycket OT som mig. Varför skriver man en sak som är OT om den inte får citeras? Alltså seriöst greppar du inte själv att du är OT i min tråd nu?

Som sagt; skicka PM och sluta vara OT för 5e gången.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

God Konsument:

Enstaka har gjort, men långt ifrån alla som bryter mot reglerna. Inte ens de som bryter mest vad jag vet.

Nej, jag märker det. Är visst helt okej för de med M att spamma "troll". Tråkigt att de inte kan följa reglerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jag svarade på ditt OT. Du var började och var lika mycket OT som mig. Varför skriver man en sak som är OT om den inte får citeras? Alltså seriöst greppar du inte själv att du är OT i min tråd nu?

Det är väl ganska självklart att man som moderator ifrågasätter dina påståenden om att vi spammar och går off topic i en sådan här "missnöjestråd". Du anklagar ju oss och sätter öknamn på oss som "snyggingar" etc? Speciellt eftersom att du hävdar att jag är offtopic i tråden där jag klart och tydligt förklarade hur antagningen till regissörskolor går till, även ditt krav på seriösa svar är ON TOPIC... sedan går spårar du ur och skriver off topic i 3-4 inlägg efter det.

Vill du komma med och tas seriös för en missnöjdstråd så borde du formulera dig bättre och inte vara provokativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Vill du komma med och tas seriös för en missnöjdstråd så borde du formulera dig bättre och inte vara provokativ.

Jag formulerar mig så gott jag kan. När var jag provokativ?

sikkos:

Du anklagar ju oss och sätter öknamn på oss som "snyggingar" etc?

Är väl inget öknamn och nej sikkos - detta har inte med den andra tråden att göra trots att jag anser att du agerade fel där. vill du diskutera det kan du skicka pm.

sikkos:

Speciellt eftersom att du hävdar att jag är offtopic i tråden där jag klart och tydligt förklarade hur antagningen till regissörskolor går till, även ditt krav på seriösa svar är ON TOPIC... sedan går spårar du ur och skriver off topic i 3-4 inlägg efter det.

Nej, du svarade på dem. Det var du som var OT först genom att säg att jag inte bör kräva seriösa svar etc. Måste du ta upp det här? Du är faktiskt OT nu. Inse det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera