Aviseringar
Rensa alla

Moderatorer.....


Ämnesstartare

Varför pmar ni inte anledningen när ni tar bort ett inlägg?

konstruktiv kritik, tack.


   
Citera

De vill att du ska tänka själv.


   
SvaraCitera

Lita på moderatorerna bara. Gör det.


   
SvaraCitera

Jag gör det och det går bra för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
De vill att du ska tänka själv.

är det här ngn uppfostringsgrej lr? för jag har faktiskt föräldrar & ett samhälle runtom mig


   
SvaraCitera

finmatta:

är det här ngn uppfostringsgrej lr? för jag har faktiskt föräldrar & ett samhälle runtom mig

Men de finns inte på UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De gör ibland 

tkr både dt e bra och dåligt. 

fast mest dåligt pga d leder ingenstans.......

gillar att d lägger ner tid på att skriva sjukt långa texter som är sjukt obvious Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Men de finns inte på UM?

hahahaGalen

S3ON: d leder ingenstans.......

ne 
asså skrev i blöjtråden att jag undrar vrf tråden jämt är aktiv men att jg inte är tillräckligt intresserad av att ta reda på det

blivit citerad 2 ggr men mitt inlägg är borta & citeringarna också

på vilket sätt bröt jag mot reglerna nu då, tänker man. att ta bort ngt & ej berätta vrf...... hm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oftast beror det på off topic, personkränkningar eller att man postat någon form av olämpligt material. Är det nåt allvarligt brukar vi alltid skicka en tillsägelse i samband med raderingen, men off topic brukar vi bara rensa och om det är mycket kan vi komma att säga till direkt i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Oftast beror det på off topic, personkränkningar eller att man postat någon form av olämpligt material. Är det nåt allvarligt brukar vi alltid skicka en tillsägelse i samband med raderingen, men off topic brukar vi bara rensa och om det är mycket kan vi komma att säga till direkt i tråden.

varför kan vi inte ändra våra inlägg längre? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

varför kan vi inte ändra våra inlägg längre? 

Mig veterligen ska det fortfarande gå utan problem.

Edit: skriv gärna i Buggrapporteringstråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

hahahaGalen
ne 
asså skrev i blöjtråden att jag undrar vrf tråden jämt är aktiv men att jg inte är tillräckligt intresserad av att ta reda på det

blivit citerad 2 ggr men mitt inlägg är borta & citeringarna också

på vilket sätt bröt jag mot reglerna nu då, tänker man. att ta bort ngt & ej berätta vrf...... hm. 

Inte för att vara sådan, men amsi har ju en tendens att ta ut ilska över UMare. Hon kanske är i en svacka nu, är det lämpligt att hon är mod? 🙁 


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte för att vara sådan, men amsi har ju en tendens att ta ut ilska över UMare. Hon kanske är i en svacka nu, är det lämpligt att hon är mod? 🙁 

1) Det var inte Amsi som raderade offtopic-inläggen i blöjtråden som nämns ovan.

2) Är någon moderator så är man uppbackad av ledningen och modkåren, om någon moderator anses olämplig av de parterna så skulle personen inte vara mod längre, punkt. Har man några invändningar på arbetet vi moderatorer gör kan man skicka ett mail till support@ungdomar.se, så kommer kritiken att tas upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

är det här ngn uppfostringsgrej lr? för jag har faktiskt föräldrar & ett samhälle runtom mig

Det räcker inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Inte för att vara sådan, men amsi har ju en tendens att ta ut ilska över UMare. Hon kanske är i en svacka nu, är det lämpligt att hon är mod? 🙁 

Hon e inte mod?


   
SvaraCitera