Aviseringar
Rensa alla

Moderatorer: Var är ni? Vi behöver er


Ämnesstartare

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


   
SvaraCitera

Är det inte dags att ni väljer ut nya mods? många från senaste gånge har ju tyvärr lämnat oss.


   
SvaraCitera

Outro:

Sluta ljuga [sad] Bara för att jag är, påsättochvis, ny så är det inte okej att utnyttja min okunnighet [sad]

Det är en man. Kan bekräfta detta i och med att vi hade sex i somras.


   
SvaraCitera

Chuikov:

Är det inte dags att ni väljer ut nya mods? många från senaste gånge har ju tyvärr lämnat oss.

Räcker inte 12 mods?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

vi hade sex

Blä. [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Chuikov:

Är det inte dags att ni väljer ut nya mods? många från senaste gånge har ju tyvärr lämnat oss.

Känns inte direkt som att det är något större behov just nu. Vi har en rätt lagomt stor grupp, tycker jag.

Vad vi däremot är i stort behov av är eldsjälar som kan komma med roliga initiativ och idéer; vilket man inte behöver någon moderatorspost för att kunna göra.

Gällande personen jag tror du pratar om har vi diskuterat saken tidigare, och då kommit fram till att det inte är ett regelbrott så länge han inte trakasserar någon eller på annat sätt bryter mot våra regler. Är ni inte intresserade är det bara att låta bli att svara, eller blockera avsändaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

K

Så...när skall ni göra mig till admin?


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Så...när skall ni göra mig till admin?

Alla Hjärtans Dag. Min gåva från mig till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Outro:

Bara för att jag är, påsättochvis, ny så är det inte okej att utnyttja min okunnighet

åh, hör hur manipulerad du blivit [sad]

Åtta:

Alla Hjärtans Dag. Min gåva från mig till dig.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera