Aviseringar
Rensa alla

Moderatorerna bör följa regler!


Ämnesstartare

När jag var ute och spankulerade i Datorer och IT-forumet så träffade jag på http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=264298 och jag blev minst sagt chockad! [chocked][chocked][chocked]

På någon konstig feltolkning om sajtens rättigheter har en moderator fått för sig genom att hänvisa till en regel så kan han/hon/den det skapa stor förvirring, anarki och sabotage! Snacka om sjukt vrickat! [tard][tard][tard]

Därför yrkar jag på att tråden skall låsas upp, för att jag ska kunna rekommendera spel som Cave Story och Liero, samt Steam där man snabbt kan ladda ner spel.

Nu hoppas jag att moderatorerna kan ta sitt sans tillvara och låsa upp den här Big Bluffens misstag till låsning av tråd.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vi tycker att det var berättigat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Vi tycker att det var berättigat.

Med all respekt, ni tycker fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM är sjukligt rädda för att affilieras med piratkopiering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Nu hoppas jag att moderatorerna kan ta sitt sans tillvara och låsa upp den här Big Bluffens misstag till låsning av tråd.

Allvarligt talat så vet både du och jag vad det handlade om. Trådskaparen talade till och med om att ladda ner the sims från piratebay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker faktiskt det är lite cp om man inte får tipsa om fildelning. Liksom, så crazy är det inte, alla gör det:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Tycker faktiskt det är lite cp om man inte får tipsa om fildelning. Liksom, så crazy är det inte, alla gör det:P

Det förändrar inte det faktum att det fortfarande är olagligt och emot forumets regler. Inte fildelning i sig förstås, men att ladda ner upphovsrättsskyddat material.

Och som aristoteles sa, så är det ganska uppenbart att det handlade om att ladda ner upphovsrättsskyddat material från den specifika tråden du syftade på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Det förändrar inte det faktum att det fortfarande är olagligt och emot forumets regler. Inte fildelning i sig förstås, men att ladda ner upphovsrättsskyddat material.

Äh, säger jag om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Allvarligt talat så vet både du och jag vad det handlade om. Trådskaparen talade till och med om att ladda ner the sims från piratebay.

Nu drömmer du bara ihop saker och ting. Personen pratar om TPB och att detta är segt. Dock nämner han vare sig url, namn på sajten eller någonting annat, som att han skulle ladda ner Sims (wtf, lär dig läsa pojk). På sådana vis är DU just nu värre, som skriver piratebay med fler bokstäver.

Krimtänkare D:

Nej, gör om, gör rätt. Ta till er av misstag och utvecklas istället för att använda reptilhjärneliknande försvarssystem för att säga nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Snacka om sjukt vrickat!

DÖDSGUDEN? [surprised] is it you?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Och som aristoteles sa, så är det ganska uppenbart att det handlade om att ladda ner upphovsrättsskyddat material från den specifika tråden du syftade på.

Det är inte alls uppenbart. Ta liknande exempel: Jag ska ladda ner Office, titta var jag hittar OFFICE helt GRATIS OFFICE

nellnellnell:

Det förändrar inte det faktum att det fortfarande är olagligt och emot forumets regler. Inte fildelning i sig förstås, men att ladda ner upphovsrättsskyddat material.

Personen har aldrig talat om upphovsrättskyddat material, eller jo, förutom när han sade att Left4Dead var ett bra spel, utan att bidra till någon vidare utveckling av det hela.

mjölk:

DÖDSGUDEN? [surprised] is it you?

Nej, det vore SJUKT VRICKAT att anta! [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

UM är sjukligt rädda för att affilieras med piratkopiering

Och knark. Och självmord. Och allt annat kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Krimtänkare D:

Allvarligt talat vill du kritisera försök vara lite vuxen.


   
SvaraCitera

Gentlemen:

Nej, gör om, gör rätt. Ta till er av misstag och utvecklas istället för att använda reptilhjärneliknande försvarssystem för att säga nej.

Hahaha, det här var fan en utav de bästa trådarna idag!

Men jo, jag håller faktiskt med dig, felmodererat.

Dessutom så var det endast TS som skrev om detta och ingen annan som rekommenderade han att ladda ned någonting över huvud taget.
Visa vart det står i reglerna så äter jag upp min hatt, tack.

SJUKT VRICKAT!
Ni förlorade just spelet förresten.


   
SvaraCitera