Aviseringar
Rensa alla

Mohawk


Ämnesstartare

Nu äre så att jag ska ha mohawk. Men hur får man det att hållas uppe? Har hört nått om sockervatten, men vafan äre bara att göra sockervatten och sen kleta in det i håret? [cute][blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Nu äre så att jag ska ha mohawk. Men hur får man det att hållas uppe? Har hört nått om sockervatten, men vafan äre bara att göra sockervatten och sen kleta in det i håret? [cute][blush]

tapetklister


   
SvaraCitera

min svinige punkarkompis använder gelatin som har värmer upp på något sätt. då står den upp nån vecka iaf [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

min svinige punkarkompis använder gelatin som har värmer upp på något sätt. då står den upp nån vecka iaf [y]

får väl prova det då [y]

JKNUG:

tapetklister

orka de [sad]


   
SvaraCitera

Teal Crab:

min svinige punkarkompis använder gelatin som har värmer upp på något sätt. då står den upp nån vecka iaf [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

gelatin

Det använde jag.
Iofs så kan du bara koka vatten och hälla i socker och sedan ta vattnet i håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

ofs så kan du bara koka vatten och hälla i socker och sedan ta vattnet i håret.

Vad äckliogt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Nu äre så att jag ska ha mohawk. Men hur får man det att hållas uppe? Har hört nått om sockervatten, men vafan äre bara att göra sockervatten och sen kleta in det i håret?

Sockervatten gör man bara genom att blanda socker och vatten.. och sen sprayar man det i håret.. det gjorde jag en gång när min hårspray var slut (det är dock ett helvete att få ut ur håret)

Jag antar att du redan har testat allt vad hårspray,vax och liknande heter... så jag tänker inte föreslå något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vad äckliogt.

Har aldrig sagt att punkare varit något annat än äckliga. Finns väldigt mycket commies där med [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Har aldrig sagt att punkare varit något annat än äckliga. Finns väldigt mycket commies där med [wink][wink][wink]

Jag är inte en av dem.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag är inte en av dem.[wink]

Jodå i mina drömmar. [blush]


   
SvaraCitera
sincan

kaviar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jodå i mina drömmar. [blush]

Det vet jag mycklet väl.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det vet jag mycklet väl.[wink]

Och jag vet att du gillart [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Och jag vet att du gillart [cute]

Makes me wild.


   
SvaraCitera