Aviseringar
Rensa alla

Mongovåg.


Ämnesstartare

Våran våg har seriösa problem. ibland när jag ställer mig på den visar den 49 och ibland 42 typ. det lär ju bero lite på var man lyckas placera vikten och så men det måste ju vara det den har visat som mest som är rätt? eller? för.. luften kan ju inte lägga på massa kilo och placeringen kan ju inte heller lägga på massa kilo, right?
dumbass question #1.


   
Citera

Du kanske växlar jättemycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Du kanske växlar jättemycket

🙁
jag får seriös panik när vågen visar så lite, 49 är det absolut minsta jag vill väga liksom, helst nästan kilo mer. tänk om den ljuger så jag väger 42! fan vad scary.


   
SvaraCitera

ruunar:

🙁
jag får seriös panik när vågen visar så lite, 49 är det absolut minsta jag vill väga liksom, helst nästan kilo mer. tänk om den ljuger så jag väger 42! fan vad scary.

Spring till skolsköterskan eller något och väg dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Spring till skolsköterskan eller något och väg dig

ja, jag får göra det. hennes våg lär ju inte vara från.. 80-talet eller nåt i alla fall.


   
SvaraCitera

ruunar:

ja, jag får göra det. hennes våg lär ju inte vara från.. 80-talet eller nåt i alla fall.

Hoppas att du väger mer än 42 i alla fall, låter väldigt lite, om du inte är jättekort [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Hoppas att du väger mer än 42 i alla fall, låter väldigt lite, om du inte är jättekort

nja, 165 something.
jag har superångest över min vikt, typ bakvänd anorexia, haha. jag hatar att väga lite och är grymt avundsjuk på människor som inte är smala som stickor.


   
SvaraCitera

ruunar:

jag har superångest över min vikt, typ bakvänd anorexia, haha. jag hatar att väga lite och är grymt avundsjuk på människor som inte är smala som stickor.

Låter jobbigt. Så länge du äter som du ska och mår bra borde du inte ha ångest. Du är säkert jättefin som du är [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Låter jobbigt. Så länge du äter som du ska och mår bra borde du inte ha ångest. Du är säkert jättefin som du är

blä, jag är jättesmal.


   
SvaraCitera

ruunar:

blä, jag är jättesmal.

Jättesmal utesluter inte skitsnygg [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Jättesmal utesluter inte skitsnygg

jättesmal utesluter rumpa och bröst[n]


   
SvaraCitera

ruunar:

jättesmal utesluter rumpa och bröst[n]

Ingen rumpa och inga bröst utesluter inte skitsnygg [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Ingen rumpa och inga bröst utesluter inte skitsnygg

egentligen är det ett under att jag har några bröst i huvud taget.
fast om jag ska vara lite optimistisk för en gångs skull (...) så kan jag ju vara glad för det jag har men kämpa för mer. [y]


   
SvaraCitera

ruunar:

fast om jag ska vara lite optimistisk för en gångs skull (...) så kan jag ju vara glad för det jag har men kämpa för mer. [y]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan va mongovåg


   
SvaraCitera