Aviseringar
Rensa alla

Monroe percing


Ämnesstartare

Hej [smile]

Jo jag funderar på att skaffa " monroe-percing", ni vet när man har hål typ snett över läppen ( typ brevid näsan) och undrar hur det känns att ta det. Gör det jätte ont? Vad kan det uppstå för komplikationer om man tar ett sådant hål. Skriv allt ni vet [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

tänk om


   
SvaraCitera

mycket gör ont,.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är förvånad över att ingen ännu sagt nåt om pics.

Tror det kan göra pissont, fast gå över rätt snabbt. Jag vill ha en off-center labret, kanske. Fast bara kanske. Tror du är söt vilket som [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det gör ont, men du överlever ju. Go for it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nailpolish:

Gör det jätte ont?

På en skala från 1 till 10 så tycker jag att det var en 3:a, inte särskillt ont alltså.
De komplikationer som kan uppstå är väl att den börjar nöta på tänderna/tandköttet, det var därför jag tog ut min.
Varje gång jag log så skrapade den i mitt tandkött och till slut började det svida. Jag kunde inte heller pussas utan att plattan hakade fast i min hörntand..haha...
Jag ville inte att den skulle förstöra mer vid tanden/tandköttet som den alltid låg och tryckte på, så jag bestämde mig för att ta ut den. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm, hon hade väl ingen piercing [confused]

ja tycker det ser ut som en vårta [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Jag är förvånad över att ingen ännu sagt nåt om pics.

Tror det kan göra pissont, fast gå över rätt snabbt. Jag vill ha en off-center labret, kanske. Fast bara kanske. Tror du är söt vilket som [smile]

Hihi [crazy] har vart inne länge på att göra en [wink]
Du skulle nog faktiskt passa i en off-center labret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera