Aviseringar
Rensa alla

Monroe Piercing


Ämnesstartare

Hej (:
Jag såg att den här diskussionen har tagits upp tidigare :p

Men tänkte höra med er igen (:
Det är så att jag tog en monroe piercing i läppen igår & jag gjorde det själv. & nu har den svullnat upp jätte mycket, & då menar jag verkligen jätte mycket, jag kan prata & äta & så, men när jag ler så ser det ut som att den hänger jätte mycket pågrund av svullnaden & det ser ut som jag har minst 5 prillor innanför käften [tard].
Så jag tänkte fråga om det är någon av er som har tagit en monroe piercing, & om eran också svullnade upp jätte mycket & hur länge var den svullen isåfall? Kan man göra något åt svullnaden eller bör jag ta ur piercingen?
Tacksam för svar.[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Deniise:

bör jag ta ur piercingen?

Ja

kontakta vårdcentral


   
SvaraCitera

du får verkligen skylla dig själv som 1. piercade sig själv 2. piercade ful piercing

och det menar jag verkligen, skriver inte det för att vara elak elr tuff.


   
SvaraCitera

Deniise:

monroe piercing

Inte snyggt[no-no]

Deniise:

jag gjorde det själv.

Smart...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kontakta vårdcentral

Nej, det behövs nog inte ^^


   
SvaraCitera

Deniise:

Nej, det behövs nog inte ^^

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

du får verkligen skylla dig själv som 1. piercade sig själv 2. piercade ful piercing

och det menar jag verkligen, skriver inte det för att vara elak elr tuff.

Haha, jag har piercat mig lite överallt innan & vet vad jag gör (:
Men om du nu tycker den är så ful så håll tyst om det istället för att klaga, för du vet att alla har inte samma smak (: & jag bad faktiskt inte om din åsikt..


   
SvaraCitera

Deniise:

Haha, jag har piercat mig lite överallt innan & vet vad jag gör (:

tydligen vet du inte vad du gör, du har bara haft tur innan (:

Deniise:

Men om du nu tycker den är så ful så håll tyst om det istället för att klaga, för du vet att alla har inte samma smak (: & jag bad faktiskt inte om din åsikt..

så om jag tycker att den är ful så ska jag hålla tyst och om inte så är det helt OK? jag tycker jag har mer än rätt att säga vad jag tycker och dessutom behöver jag ingen som ber om min åsikt.


   
SvaraCitera

Jag hatar när folk inte kan posta en tråd i rätt forum. Piercingar har ett eget forum för fan! Det är inte svårt att missa... [tired]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Sätter min chansningen på infektion. Lätt hänt när man piercar sig själv. Tvätta med koksaltlösning 2 ggr per dag, peta inte, håll allmänt rent så ska det nog lägga sig.

Ajuste den sitter i munnen också, tvätta rent med vatten efter du har ätit (inne i munnen alltså). Sen kan du köpa en piercing munskölj och använda 2 ggr per dag.


   
SvaraCitera

Kablash__:

håll allmänt rent så ska det nog lägga sig.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Låter som det ska. Jag har tagit 3 piercingar i läppen och jag har blivit svullen som fan varje gång.
Håll det bara rent och ta inte ut piercingen. Om det är en infektion blir det värre om du tar ut den.


   
SvaraCitera

Deniise:

Haha, jag har piercat mig lite överallt innan & vet vad jag gör (:

Vart har du tagit tidigare?

Håll rent. Sköt om den noga.


   
SvaraCitera