Forumet - MONSTER

MONSTER

300 0 25
DSen här gången kom den in.
Vi skrek och sprang som småflickor och tog skydd i hallen.
till slut vågade vi smyga fram med hunden kvar i farstun och studera den. Det tog ett tag, men efter en stunds letande hitta den ut igen

den var SÅ STOR
det står på internet att de blir typ 3 cm. jag lovar att den var MINST 4. Skulle spontant säga 5 cm!!!!!!11

KDSGK JÄTTEGETING

Spana också in:

Vad ska vi göra!? Vad ska vi göra!?[shake] *springer runt i cirklar* Jamen, jusste! Jag bor inte nära ditt hus. *Drar en djup lättnadens suck.*

Jag tycker uppriktigt synd om dig. Jag vet att djuren bara lever efter instinkter osv, MEN getingar ser ut och agerar som onda varelser från en fientlig planet.[mad]
om man dödar en bålgeting, så sänder de ut feromoner som gör att deras kompisar skriker KRIG och anländer till platsen i samlad trupp för att kriga.

Man ska inte döda bålgetingar, för då kommer BÅLGETINGARNAS HÄMND

tänk om jag hade följt fruktens råd
vad säger du om det va din kvacksalvare

frukt:

vill slåss mot bålgetingar

GÖR INTE SOM JAG DOCK BARA för det kan resultera i aj-aj

Var ensam hemma med lillebrodern, han var tre och jag var tio eller något, och båda är rädda för getingar, så flög det in världens största jävla jävel, och först sprang vi runt och skrek, men sedan fattade vi mod och lyckades ha livet av den.

Hittills är det ett ganska bra tips att härma men det du måste komma ihåg är att det är JÄVLIGT VIKTIGT att SOPA BORT GETINGEN FRÅN GOLVET om du bestämmer dig för att dansa en segerdans över vardagsrumsgolvet BARFOTA efter att du dödat den.