Aviseringar
Rensa alla

Montör gissa??


Ämnesstartare

Hej!
jag vet inte ens om det är rätt forum men jag tänker ändå lägga upp min tråd här :$ än så länge iaf 🙂

Jag har ett skolarbete som handlar om möntorer och hur mkt de tjänar [blush] har nån av er nån aning om hur mkt en "vanlig" möntor kan tjäna per månad? ni kan till och med gissa [rolleyes] men problemet är att jag inte har en aning om det så jag måste få hjälp av er PLEASE
Tackar[love]


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Bank och Sparande


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Hur fan har du lyckats komma in på den här sidan, skapa ett konto och sedan en tråd?

Dessutom tror du att det sitter folk på ungdomar.se som har koll på montörlöner? [confused]

Du har fan inte många poäng nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Googleträff numero två:

VA? XD jag sökte ju på det 1000 ggr haha [blush] jag kanske råka skriva (möntor) på fel sätt hihi 😛
tack så mkt iaf 😉

Myksa:

Hur fan har du lyckats komma in på den här sidan, skapa ett konto och sedan en tråd?

Dessutom tror du att det sitter folk på ungdomar.se som har koll på montörlöner?

Du har fan inte många poäng nu.

haha det undrar ja med vettu [confused]
ja vet inte om det sitter folk som har koll på såna värdelösa grejejr men det ja vet är att ja inte har tid med sånt så TAAACKAR för att du hitta sidan åt mig kompis 🙂


   
SvaraCitera

Låter som en brud på skrivsättet. Blev förvirrad.


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

möntor

Du menar väl montör och inte möntor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Låter som en brud på skrivsättet. Blev förvirrad.

"låter" använder man inte när man skirver på ett forum vet du väl? [crazy] dessutom e ja en kille på 17 år [surprised] och nej är inte bög, har redan en tjej så sry för att ja svek dina känslor haha[love]

Myksa:

Du menar väl montör och inte möntor...

hahah nu vet jag varför ja inte hittade nåt på google XD för jag skrev möntor och inte montör XD haha


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

"låter" använder man inte när man skirver på ett forum vet du väl?

Fast du vet ju inte om jag läser högt, eller om det låter så i mitt huvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Fast du vet ju inte om jag läser högt, eller om det låter så i mitt huvud

titta vem som gör vem förvirrad nu [surprised] sitter du och läser allt som står på alla forum högt för dig själv elr? [surprised] har du inget bättre för dig gumman hihi? [bigsmile] och om det låter så i ditt huvud så får du säga till ditt huvud att läsa lite tyst nästa gång [wink]
Lycka till med det hårda livet lilla gumman [love][love]


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

har du inget bättre för dig gumman hihi? [bigsmile] och om det låter så i ditt huvud så får du säga till ditt huvud att läsa lite tyst nästa gång [wink]
Lycka till med det hårda livet lilla gumman [love][love]

Blev du typ förolämpad eller någonting?
Illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Blev du typ förolämpad eller någonting?
Illa.

haha förolämpad? av vem? DIG? XD nej det gjorde jag inte [wink] tänkte bara få dig att se till att allt du skriver stämmer [blush]


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

haha förolämpad? av vem? DIG? XD nej det gjorde jag inte [wink] tänkte bara få dig att se till att allt du skriver stämmer [blush]

Det stämmer ju? Jag säger att det låter så, eftersom det låter så i mitt huvud när jag läser det. Du kommer med förklaringar och ord som "lycka till lilla gumman[love][love][love]"

...Det fick mig inte att tro någonting annat i alla fall.
Men så kan det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Det stämmer ju? Jag säger att det låter så, eftersom det låter så i mitt huvud när jag läser det. Du kommer med förklaringar och ord som "lycka till lilla gumman"

...Det fick mig inte att tro någonting annat i alla fall.
Men så kan det vara

asså vet du, du tvingar mig att säga saker ja inte vill säga en sån kväll [no-no] ....hur fan kan det låta i ditt lilla huvud när du läser vad det står på forumet? tänk hur "bullrigt" det är i ditt huvud då [surprised] och ja sa inte "lycka till lilla gumman" för att ja var en tjej utan bara för att säga att du inte skulle skriva saker man skulle fatta som dumheter för låta kan det aldrig göra när man skriver..punkt slut för ja måste logga ut nu [party]


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

punkt slut för ja måste logga ut nu

Ja precis. Lycka till med livet, typ[zzz]


   
SvaraCitera