Aviseringar
Rensa alla

moonwalk & shuffle


Ämnesstartare

tycker shuffle och moonwalk ser satans coolt ut..någon som är bra på det? vill lära mig det..hur det nu går till [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

Lärt mig en del shuffle och känner att jag är rätt hyfsad men inte nog för att visa upp det för nån [shake] Kommer nog ta mig ett bra tag innan det flyter på så som det gör för alla på klippen som finns [tired]

Har du försökt lära dig igenom att titta på klipp? Tar tid men det var så jag lärde mig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta en titt på Moonboy, han äger.

Annars är det väl bara att härma tutorials som finns på tuben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stockybocky:

Lärt mig en del shuffle och känner att jag är rätt hyfsad men inte nog för att visa upp det för nån Kommer nog ta mig ett bra tag innan det flyter på så som det gör för alla på klippen som finns

Har du försökt lära dig igenom att titta på klipp? Tar tid men det var så jag lärde mig

nej jag har tittat på massa klipp..men inte försökt lära mig.

Zittam:

Ta en titt på Moonboy, han äger.

aa jag vet han är asgrym [bigsmile]


   
SvaraCitera

Är hyfsad på melbourne shuffle, lärde mig av rejvarkompisar.


   
SvaraCitera

Now_what:

tycker shuffle och moonwalk ser satans coolt ut..någon som är bra på det? vill lära mig det..hur det nu går till

Okey, för det första, det heter inte Moonwalk, det heter Backglide. Det är Michael Jackson som döpt om det helt fel. Moonwalk är en helt annan sak än vad han gör.
Tekniken är egentligen lätt, det är bara svårt att få motoriken att funka men när man väl kan det sitter det i princip alltid kvar. Så se till att träna överallt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notsafeyet:

Tekniken är egentligen lätt, det är bara svårt att få motoriken att funka

aa detta har jag märkt... [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera