Aviseringar
Rensa alla

Moped


Ämnesstartare

Hejsan, jag undrar om någon kan länka någon moped (gärna 30 moppe)
Som går på runt 1000-1500 kr, om det är så så får det gärna finnas mycket att göra på den.
Jag vill mest ha den för att reparera och lära mig mecka, om någon av er har något förslag så länka.
Tack på förhand [bigsmile]


   
Citera

Har en polare som har en gammal trotjänare som han kanske skulle kunna tänkas sälja... Förmodligen för lite mer än 1500kr, men vem vet? Om han fortfarande är kvar i trakten kan jag fråga honom... Men den är något... Speciell...
Du förstår nog bättre om jag visar hur den ser ut..

Moppe.png


   
SvaraCitera

Hur många är det som skaffar sig en EU klass 1 moped nu för tiden?

(45-moppe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en MT5 du kan få för typ 1000 utan motor, å 2000 med.
finns dock en del jobb på den, och ej helt komplett (saknas styre å handtag vad jag kommer på nu).

perfekt att renovera då den ligger i delar nu, har börjat slipa på den lite åxå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur många är det som skaffar sig en EU klass 1 moped nu för tiden?

(45-moppe)

De flesta, det är knappt någon som skaffar klass 2 idag


   
SvaraCitera

riclof4:

De flesta, det är knappt någon som skaffar klass 2 idag

Fast att det är så dyrt att ta körkort? Eller kör de utan körkort? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fast att det är så dyrt att ta körkort? Eller kör de utan körkort?

Det är faktiskt så att det har ökat antal som tar körkort för klass 1 förra året, även fast det kostar cirkus 5000kr


   
SvaraCitera

du lär ju bara få någon riktigt sunkig och sönderkörd k50 eller liknande för dom pengarna, så sug några gubbkukar så du faktiskt kan finansiera en någorlunda solid moppe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en Tomos flexer stående hemma ska ha 1499 för den, ända felet är gasreglaget. och punka fram. skicka medelande till mej så kan du få mer info, om du är intreserad.


   
SvaraCitera