Aviseringar
Rensa alla

Moral support tråd: Har ni gjort bort er?


Ämnesstartare

Hej vänner,

Jag har gjort något dumt nu. Jag har blivit förälskad, och skrivit ett mail som inte var så genomtänkt. Om jag hade fått det hade jag knappast svarat på det. Eller jag är osäker, eftersom jag vet att jag är awsome, men det kanske inte är uppenbart i mailet.

Jag kommer förmodligen inte få något svart i vart fall, vilket kommer göra mig lite förkrossad tror jag. Även om jag låsas som ingenting nu.

Grejen är att jag blev så chockad, ja, jag var inte förälskad, nej!, jag var sjukt positivt överaskad! Så måste det varit! MHM!

Har ni gjort något knasigt när ni blivit positivt överaskade av någon? Blivit som tagna!


   
Citera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Har ni gjort något knasigt när ni blivit positivt överaskade av någon?

va?
har blivit "kär" i alla som säger att dom e kära i mig o sen kmr jag på att jag inte e d. lite knasigt för d skapar problem.

men fattar inte, blev du positivt överraskad av en person o sen skickade du 1 kärleksbrev?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh hahaha ja.. många gånger [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem har nt d1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja...

det var oftare för typ 2 år sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör bort mig dagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

har blivit "kär" i alla som säger att dom e kära i mig o sen kmr jag på att jag inte e d. lite knasigt för d skapar problem.

Är kär i dig! [wink] HAHA! Nej men, jag förstår vad du menar.

rebeca:

men fattar inte, blev du positivt överraskad av en person o sen skickade du 1 kärleksbrev?

Ja hon var typ de sakerna som jag hade tänkt vore nice, sedan så är hon säkert massa andra saker som är sjukt jobbigt som jag inte kom att tänka på. Men att hon prickade in i så mycket, det gjorde mig helt ställd [crazy][crazy]

Det händer inte så ofta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Ja hon var typ de sakerna som jag hade tänkt vore nice, sedan så är hon säkert massa andra saker som är sjukt jobbigt som jag inte kom att tänka på. Men att hon prickade in i så mycket, det gjorde mig helt ställd

ändå fint, kan ju gå bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

ändå fint, kan ju gå bra

Hon bryr sig säkert inte alls, det är bra med pessimistisk mentalitet vad gäller såna här saker. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag är

inget kommatecken innan och där mvh frök1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte.. har säkert gjort men jag bryr mig inte så mkt kan jag nog ärligt säga. är nog för gammal fört kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag vet inte.. har säkert gjort men jag bryr mig inte så mkt kan jag nog ärligt säga. är nog för gammal fört kanske.

Säg inte sådär [cry], du är inte äldre än mig så mycket iaf right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Säg inte sådär [cry], du är inte äldre än mig så mycket iaf right?

vet inte hur gammal du är boy!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vet inte hur gammal du är boy!11

Hur gammal är du? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Hur gammal är du? [mad]

jag frågade först [mad]


   
SvaraCitera