Aviseringar
Rensa alla

MORDFÖRSÖK elverpigen kolla hit


älskar för övrigt "bostadsområdet midgård"

Låter så brutalt. 


   
SvaraCitera

"midgård är den här ortens rosengård"

sa en kille i min klass till mig första veckan jag gick i deras klass.och det verkar ju stämma iom att nästan-mördare flyr dit.


   
SvaraCitera

Tänk om jag skulle skaffa en egen tråd att spamma i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Farligt med småstäder, fly till storstan Galen

Ja, men eller hur. Eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min granne blev skjuten för någon månad sen. Än sen typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

fatttar du hur rädd jag blev av att läsa denna trådrubrik :C

hahahah felåt Rodnar

elverpigen:

JAG MED TYP LOL HEHEeller ganska omgående, fast i ett mindre samhälleutanför. mvh förföljaren

vi har så mycket gemensamt geografiskt sett tihi

elverpigen:
"midgård är den här ortens rosengård"

sa en kille i min klass till mig första veckan jag gick i deras klass.och det verkar ju stämma iom att nästan-mördare flyr dit.

hahahahahah ja men det är faktiskt sant, midgård är skäry äs shitt


   
SvaraCitera

absentthinking: hahahahahah ja men det är faktiskt sant, midgård är skäry äs shitt

skulle cykla hem från en kompis som bodde där en sen kväll förra året. trodde jag skulle dö, cyklade förbi massa små grupper män och polisbilar och grejer. :C fast jag br tydligen i den sortens område här med, folk odlar tydligen knark och grejer här. jaja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

skulle cykla hem från en kompis som bodde där en sen kväll förra året. trodde jag skulle dö, cyklade förbi massa små grupper män och polisbilar och grejer. :C fast jag br tydligen i den sortens område här med, folk odlar tydligen knark och grejer här. jaja.

Fy då! Mycket eldande i trappor på midgård, och mängder av ovårdade missbrukare som knarkar öppet där inne i parkerna om nätterna, synd. Mycket droger här faktiskt, både bland allt yngre ungdomar och vuxna. I området jag bor åkte en man nyligen fast för att ha mängder av haschplantor i lägenheten. Såg honom dock i affären igår, uhm...


   
SvaraCitera

absentthinking:

Fy då! Mycket eldande i trappor på midgård, och mängder av ovårdade missbrukare som knarkar öppet där inne i parkerna om nätterna, synd. Mycket droger här faktiskt, både bland allt yngre ungdomar och vuxna. I området jag bor åkte en man nyligen fast för att ha mängder av haschplantor i lägenheten. Såg honom dock i affären igår, uhm...

råkar "veta" att det finns en person som jobbar som hora där. När hon har kunder får barnen leka i trapphuset. lite sorgligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

råkar "veta" att det finns en person som jobbar som hora där. När hon har kunder får barnen leka i trapphuset. lite sorgligt.

Åh gud, vad hemskt. Nu blir jag ledsen faktiskt.


   
SvaraCitera

absentthinking:

Åh gud, vad hemskt. Nu blir jag ledsen faktiskt.

mjo. barnen var aktiva i stallet, blev lite ställd när jag fick höra det. och jättejobbigt att träffa den mamman i stallet,liksom... eh. hur bemöter man detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

mjo. barnen var aktiva i stallet, blev lite ställd när jag fick höra det. och jättejobbigt att träffa den mamman i stallet,liksom... eh. hur bemöter man detta.

Oj, oj. Rider du i målserum? Eller pratar vi om området du bor i? Ja du, inte lätt sånt där. Man vill inte verka dömande på något sätt men det borde ju samtidigt vara ganska svårt att bara le och småprata om saker som exempelvis vad man åt till middag, liksom.


   
SvaraCitera

absentthinking:

Oj, oj. Rider du i målserum? Eller pratar vi om området du bor i? Ja du, inte lätt sånt där. Man vill inte verka dömande på något sätt men det borde ju samtidigt vara ganska svårt att bara le och småprata om saker som exempelvis vad man åt till middag, liksom.

gjorde det då, hade hästen boendes där förra läsåret 🙂


   
SvaraCitera