Aviseringar
Rensa alla

Morgon- och kvällsmål


Ämnesstartare

Jag hinner alltid bli ganska så hungrig innan jag ska gå och lägga mig, så jag äter i princip alltid någon form av kvällsmat utöver middagen. Det kan bestå av ägg, smörgås, gröt osv. Med andra ord som en frukost fast på kvällen. Dock känns det mesta som kåldolmar i kylskåpet just nu, jag är verkligen trött på ALLT och har ingen aptit till något. Ni därför gärna dela med er av vad ni brukar äta till frukost eller kvällsmål, eller bara tipsa om något ni vet är gott och bra. Mycket glad Tumme upp


   
Citera
Ämnesetiketter

Havregryn med mjölk. Har aldrig varit kulinariskt lagd.


   
SvaraCitera

vad innebär det att allt känns som kåldolmar?


   
SvaraCitera

musli o fil ibland med bär/frukt


   
SvaraCitera

Drack nyss en smoothie som jag gjorde av jordgubbar, hallon, lättmjölk och lite mellangrädde. 


   
SvaraCitera

Gör en lite roligare smörgås då. En club sandwich, blt, skagenvariant eller något annat göddigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Havregryn med mjölk. Har aldrig varit kulinariskt lagd.

Men det är ju gott! Kör på det ibland jag också 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
vad innebär det att allt känns som kåldolmar?

Kåldolmar är gott till mat, men inte till frukost eller kvällsmål... Med andra ord känns det mesta ganska långt ifrån aptitligt i kylskåpet 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chocolatemustache :
Drack nyss en smoothie som jag gjorde av jordgubbar, hallon, lättmjölk och lite mellangrädde. 

blir det inte blaskigt med mjölk?


   
SvaraCitera

subhuman girl:
vad innebär det att allt känns som kåldolmar?

Kåldolmar är objektivt osmakliga, sliskiga och vidriga. Får flashbacks från kaskadspyorna på dagis när de trugade i oss kåldolmar.


   
SvaraCitera

snufflarnnn:

blir det inte blaskigt med mjölk?

Nej utan mjölken skulle den inte gå att dricka, den blir alldeles för tjock då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chocolatemustache :

Nej utan mjölken skulle den inte gå att dricka, den blir alldeles för tjock då.

Haha jag som brukar köra med fil eller yoghurt 😉 Men jag kommer absolut prova med mjölk, känns lite enklare och mindre kladdigt.


   
SvaraCitera

ska lätt börja använda "Dock känns det mesta som kåldolmar i kylskåpet just nu" som en synonym till deppighet nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silver judas:
ska lätt börja använda "Dock känns det mesta som kåldolmar i kylskåpet just nu" som en synonym till deppighet nu.

Hahah, då har dom något att klura på Skadeglädje


   
SvaraCitera

Brukar dricka proteindryck som kvällsmat för att fylla på extra kalorier + bli mätt. Tar dessutom väldigt snabbt att bara dricka istället för att knapra i sig bröd. Bra om man är trött.


   
SvaraCitera