Aviseringar
Rensa alla

Morgon- och kvällsmål


silver judas:
ska lätt börja använda "Dock känns det mesta som kåldolmar i kylskåpet just nu" som en synonym till deppighet nu.

+1


   
SvaraCitera
Yaren

Vad är grejen, kåldolmar är fantastiskt!! hur kan ni tycka det är deppigt??

men rosta egen müsli med massa nyttiga rågflingor, dinkelflingor, solrosfrön, linfrön, mandel, hasselnötter, valnötter med lite honung och raspsolja. Det är en ren fröjd att ha hemgjord müsli, trots att jag är proppmätt längtar jag redan till frukost imorrn hihi <3 


   
SvaraCitera

Äter mackor, frukt och oboy till kvällsvard, ägg, mackor och juice till frukost.


   
SvaraCitera

Brukar bara äta en maka och oboy. Är inte så förtjust i frukost men måste ändå få i mig något annars klarar jag aldrig en hel dag


   
SvaraCitera

Tycker du skall laga till Entrecôte med bakpotatis till kvällsmat Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Frukost: fil, fruktmüsli, ostsmörgås och juice. 
Kvällsmål: ostsmörgås, saft och ett glas kräm/yougurt eller en banan/annan frukt

Så rutinartat att jag gör det automatiskt. 


   
SvaraCitera

Frukost: Fil/yoghurt med flingor/müsli/fröblandning. Ibland även knäckebröd med nåt gott pålägg t.ex. leverpastej och gurka eller ost och paprika. Älskar Icas ekologiska tunna, spröda knäckebröd! Så gott med kontrasten mellan knaprigt och mjukt 😀 Och kaffe!
Kvällsmat brukar bli något liknande, men med en kopp te till i stället. Mysigt värre.


   
SvaraCitera

En baguette med skinka , salla, ost och nötter på är ganska nice :3


   
SvaraCitera