Aviseringar
Rensa alla

Morgonprogram på radio


Bell
 Bell

Morgonpasset, fast lyssnar inte så ofta nu för tiden. Det har blivit mycket flamsigare på senare år. Gillade när det var Martina Thun och Olle Garp på vardagarna på på helgerna Malin, Patti.. och ..vem var det mer?

Men det är väl fortfarande helt okej. Men det är så många olika människor nu för tiden.. man "känner" dem inte Ledsen


   
SvaraCitera

Förr kollade jag på vakna med the voice, sen blev det vakna med nrj. Fattar inte hur vakna med nrj kunde gå från jakob, martin och isabella till roger, titti och ola :S Så har slutat kolla på det nu för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rix fm startar varje gång väckarklockan går igång, sen hänger man med typ.


   
SvaraCitera
mynona

lyssnar enbart på radio under pågående bilresa


   
SvaraCitera
Draug

lyssnar bara på radio när det verkligen inte finns något annat. Något jag hatar med radio är när radiopratarna garvar arslet av sig och oftast är det åt något uruselt skämt som bara dom tycker är roligt, skär i öronen som en slö kniv uuwfh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar ej på radio, brukar lyssna på podcasts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Lyssnar ej på radio, brukar lyssna på podcasts.

+1

Slipper man den i många fall värdelösa musiken dessutom. 


   
SvaraCitera
Paseo

älskade vakna med the voice/vakna med nrj när det var med izabella fröberg. gillade med josefin också men hon va så jobbig. izabella va så härlig. nu är det skit. så får lyssna musik ist medan jag sminkar mig.


   
SvaraCitera

ring p1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
ring p1

Bra där, finns inget som väcker en så väl på morgonen så som ilskna rättshaverister och rasistiska pensionärer.


   
SvaraCitera

dazed: rasistiska pensionärer.

det var ett par stycken såna idag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

det var ett par stycken såna idag...

Någon gång skall vara den första


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Blivande_japan:
ogillar all radio som inte är sr

fungerar som (s)sr(i)-preparat Tumme upp


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Lyssnar aldrig på radio på morgonen nuförtiden; förutom när pappa har radion igång. 

Men förut så lyssnade jag alltid på Morgonpasset i P3 varenda jävla morgon i gymnasiet (då musik ibland minskade graden av min ångest). Bra grejer! Älskade deras jävla snack och mobbning om att Martina(?) inte kan laga mat och att hennes köttfärssås bestod/består av endast ketchup och nötfärs Rodnar


   
SvaraCitera