Aviseringar
Rensa alla

Morgonrutin


Ämnesstartare

Jag har druckit mitt morgonkaffe, solen lyser in i mitt vardagsrum och jag borstar tänderna och dansar till Tiger Lou
[love][love]

Dold text: Ville bara säga det
[cute]


   
Citera

jag äter godis, sitter vid datorn och segar mig

jag borde: packa ihop tusen grejor, äta frukost, städa osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går upp, äter frukost, tar en kopp kaffe me cigg, bajsar, duschar, klär på mig, borstar tänderna & håret, och troligtvis sminkar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på musik, duschar, tvingar i mig lite fil, borstar tänderna, fixar håret, sköljer munnen, packar väskan, rusar till bussen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vaknar, tränar i 30-40 minuter, duschar, äter min gröt, borstar tänderna och sen resten av tiden innan jag går till bussen spenderar jag till att välja kläder och kanske att sitta vid datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Korvkvartetten:

Jag vaknar, tränar i 30-40 minuter, duschar, äter min gröt, borstar tänderna och sen resten av tiden innan jag går till bussen spenderar jag till att välja kläder och kanske att sitta vid datorn.

Du måste ju fan gå upp evigheter inan du går till bussen[shake]


   
SvaraCitera

Korvkvartetten:

Woho:

Du måste ju fan gå upp evigheter inan du går till bussen[shake]


   
SvaraCitera

Går upp, äter fil, går och kissar, gör en macka och kokar te och tar med dessa till sängen där jag hoppar upp och sätter på datorn i ca en timme. [cute]


   
SvaraCitera

om jag har skola:
går upp, kanske orkar duscha, borstar tänder, tvättar mig etc, klär på mig, dricker te, åker till skolan

om jag inte har skola:
går inte upp[blush]


   
SvaraCitera

tiger loooouuuu [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Du måste ju fan gå upp evigheter inan du går till bussen

Jo, jag går upp 5:20/5:30 sen går bussen allt mellan 7:20 - 7:50. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Korvkvartetten:

Jo, jag går upp 5:20/5:30 sen går bussen allt mellan 7:20 - 7:50. 🙂

Usch, fy va jobbigt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Korvkvartetten: Jo, jag går upp 5:20/5:30 sen går bussen allt mellan 7:20 - 7:50. 🙂

Usch, fy va jobbigt

Jo ibland är det jobbigt, men efter man har sprungit sina minuter, så mår man skitbra. (dock springer jag inte alla dagar i veckan).


   
SvaraCitera