Aviseringar
Rensa alla

mormor [love]


Ämnesstartare

Min mormor är så himla snäll.
Hon har fräknar och ser ung ut när hon ler.
Allt jag kan om asatro och växter har hon lärt mig.
Hon är intelligent och påhittig och gillar att måla akvarell.


   
SvaraCitera

Har ingen mormor. [sad]

Men jag har en snäll farmor! Hon berättar ofta roliga historier för mig, om hur busig hon var som ung, som min far aldrig fått höra! Gillar att pappa alltid verkar chockad över att farmor ej var värsta proper osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mormor bakar hela tiden och fikar typ två gånger om dagen. Hon väldigt gröna fingrar och har massor av blommor. Hon tycker att allt är trevligt och köpte typ asmycket blommor och frukt en gång när hon var på Hötorget eftersom hon tyckte att alla var så trevliga mot henne där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

on tycker att allt är trevligt och köpte typ asmycket blommor och frukt en gång när hon var på Hötorget eftersom hon tyckte att alla var så trevliga mot henne där.

[love][love]


   
SvaraCitera

Gillar min mormor trots att hon blivit lite sämre samt fått risigare minne de senaste halvåret. Gillar min morfar med han har skön humor och inställning till olika saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mormor är en sprallig uppkäftig liten söt gumma. min farmor är bara en söt gumma, som gillar att prata om sina kära grannar och sina katter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min är long gone. Mitt enda minne av henne var att hon låg inne på ett hem och inte kunde tala. Hon hette iaf Mary.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar min lilla mormor. Hon har bäst långtidsminne i hela världen.
Hon ringer mig ofta för att tex säga godnatt, att jag inte ska äta spanska grönsaker, ha hjälm på mig osv.
Ringer henne ibland också. Finmormor. [love]


   
SvaraCitera