Aviseringar
Rensa alla

Morsan super ofta.


Ämnesstartare

Det händer rätt ofta nu att jag finner min mamma yra runt ofta i köket och bakar alt gör testar laga någon maträtt hon aldrig gjort förr och det brukar smaka kattpiss och skit och varför märks då vi sitter ner och ska äta för då är hon så jävla full så hon kan knappt hålla ögonen öppna och har svårt med motoriken. Jag vet vart hon har sin gömma och där finns 10+ whiskey,sprit och vin flaskor som är tomma. Hon har ofta skämt ut sig för mina kompisar då hon håller på. Visst någon gång helg äre väl lugnt om hon dricker något glasvin men det är inte roligt när det pågår från fredag-tisdag och lite utspridda dagar i veckan. Hon har inga kompisar och vekar inte vilja ha det heller, hon har ju nästan ingen utom mig pappa har aldrig bott med oss vi vet inte ens vart han är. jag misstänker ju även räknat ut att jag är en olycka o.s.v. Så mycket så jag vet inte hur jag ska skriva eller vad jag ska göra.............


   
Citera
Tyrael

deppanonym:

vad jag ska göra.............

Visa din mamma att du inte tolererar hennes beteende, när man skaffar barn har man ett ansvar. Du kan gå till socialen och få hjälp om du inte trivs med din mamma på grund av ett problem som alkoholism.


   
SvaraCitera

deppanonym:

Så mycket så jag vet inte hur jag ska skriva eller vad jag ska göra.............

Jag vet inte vad du ska göra.[shake] Men det är skit att du ska må skit över detta[n] Det är iaf INTE din skyldighet att få din mamma ska chilla med alkoholen. Om du orkar, konfrontera henne. Om inte kanske du kan snacka med någon vuxen om hur du upplever det. Hur är din relation till din pappa?

Om det är helt kört med allting och ingenting hjälper kanske det bästa är om du flyttar ut? :/

Jag hoppas jag inte har skrivit någonting galet och jag tror att du vet bäst själv vad som är bra för dig, men du ska inte behöva bära det själv. Du är värd att ha det bra och du är inte ensam.[cute]


   
SvaraCitera

deppanonym:

......

Läs denna texten och undrar du något så kontakta mig.


   
SvaraCitera