Aviseringar
Rensa alla

Moskébranden i Eskilstuna.


Ämnesstartare

Storchen84:
...
.

Skulle det vara anhängare till ett politiskt parti så känns SvP mer troligt.

Hjärta

SVP och SD är samma skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klittan: Varför skulle syrianer/assyrier avsky muslimer?

För att muslimer och syrianer har en lång historia av bråk och motsättningar gentemot varandra. De är lite som Israel och Palestina.

Det finns rätt många syrianer i Eskilstuna också, om än inte lika många som i Södertälje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klittan: Låter som SD.

Vänster-"extremister" är på muslimernas sida.

Finns som sagt många syrianska och kurdiska anti-IS aktivister i just Eskilstuna som demonstrerat mot IS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klittan: SVP och SD är samma skit.

Även om SD garanterat har extremistiska anhängare som gärna tar till våld så är detta betydligt mer förekommande bland SvP-anhängare. Skulle politik vara inblandat så gissar jag på SvP. Men rent generellt gissar jag på patetiskt fegt hatande.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, de (inte rasist, men) menade att många sd:are har likeat sidan.. Det förvånar mig väl inte att de gillar sidan men det är ju inte bevis för att de tycker att branden var en bra grej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
...
.

Skulle det vara anhängare till ett politiskt parti så känns SvP mer troligt.

Hjärta

Fingerprints: det är svp:are som styr den gruppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Har iofs fått uppfattningen av att det är svp:are som styr den gruppen. Men det finns inga bevis för att gruppmedlemmarna skulle ha anlagt branden. Däremot verkar många i gruppen (om inte annat den som publicerat inlägget du refererat till) inte ha något emot att det har hänt.. vilket är sinnessjukt. 

SVPare och andra nazister kommer snart överge sina projekt för att gå med i SD. Skulle inte förvåna om det redan hänt. SD är nazister som försöker spela mr.nice guy.

Tror du Hitler och hans gäng var öppna med vad dom ville?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klittan:

SVP och SD är samma skit.

Rätt stor skillnad på SvP och SD. SvP är etnonationalister och antisionister. SD kör med öppen svenskhet och vurmar för Israel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: det är svp:are som styr den gruppen.

Fast jag förstår inte vilken grupp du syftar på?Rodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

mot att moskén indirekt eventuellt stödjer IS.

Tardig

Kom igen, bättre kan du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast jag förstår inte vilken grupp du syftar på?Rodnar

Hjärta

förslagsvis den som ts länkar till 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälten:

För att muslimer och syrianer har en lång historia av bråk och motsättningar gentemot varandra. De är lite som Israel och Palestina.

Det finns rätt många syrianer i Eskilstuna också, om än inte lika många som i Södertälje.

Har dom? Ge mig lite källor tack.

Finns det? Källa på det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Finns som sagt många syrianska och kurdiska anti-IS aktivister i just Eskilstuna som demonstrerat mot IS.

Även vid en sådan här händelse så väljer ni sdare att skylla på invandrare. Alltid invandrarnas fel enligt er oavsett vad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W: moskén indirekt eventuellt stödjer IS

Really? REALLY!?Rullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Jaha, de (inte rasist, men) menade att många sd:are har likeat sidan.. Det förvånar mig väl inte att de gillar sidan men det är ju inte bevis för att de tycker att branden var en bra grej. 

SD hymlar inte med att de avskyr Islam och muslimer. Klart de är glada när en Moske bränns ned, även om många av de inte erkänner det rakt ut. Men innerst inne så är de glada och gör high-five med sina SD-polare.


   
SvaraCitera