Aviseringar
Rensa alla

Motgångar - depression ~


Ämnesstartare

Hej, mitt liv har gått upp och ner, men mestadels är det dystert och tråkigt då jag inte har någon motorik alls i mig, och just nu lever jag i en depression pga att jag gjorde slut med min flickvän och eftersom jag har förlorat vänner och förlorat min självkänsla och självförtroende nästan helt och hållet.

Under min uppväxt har jag aldrig gillat skolan osv, jag har kunnat göra uppgifter men jag vet inte om jag är lat eller om uppgifterna är för svåra så jag ger upp...

Jag har läst om ADD och en person har sagt att jag kan ha det då jag har så mycket som passar in...

Jag undrar vart ska jag gå för att kolla upp ifall jag har ADD ? Och i så fall om jag har det, ska jag bli ledsen eller glad? kommer känna mig efterbliven och veta att jag kommer ha ett helvete till liv... 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

På vilket sätt känner du att du har ADD?

Inte lätt när man mår dåligt och sådant händer i ens liv att kärleken tar slut. Men man kommer upp till slut. behöver du någon att snacka med så skriv. Jag vet hur det är att må åt helvete.

Take care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft min egen lilla syn på min kärlek osv.. när jag fastnar för en tjej/kvinna så tänker jag stanna. Och ifall det skulle ta slut så vill jag inte vara en sådan som får en ny tjej 1 år efter... Jag finner ingen mening med att bli förälskad i 20 personer under 20 år.
Jag vill fastna för en, en speciell.

Även om jag får vänta 3 år, så känner jag ingen anledning till att 'falla' för någon igen, varför ska man göra det då man vet att det inte finns något som heter "den rätta" eller ens 'ängel' 'själsfrände' osvosv... Nu har jag gjort slut och finner ingen anledning till att hitta ny, pga av att jag behöver "verklig" kärlek... det är ju förfan bara bullshit, iaf enligt mig... trodde det var verkligt då man visste och kände såpass för varandra att man skulle göra vad som helst för varandra, ja t.o.m berätta sanningen för den andra, men så fuck heller att det ska gå.

Nej, jag drar inte alla över en kam, jag vill bara inte ha ett sådant liv där jag lurar mig själv att varenda tjej jag faller i förälskelse med ska man leva resten av livet, 1 år sedan gör man slut sedan go on with the next liksom. Finner inget speciellt med det. Även om man får kärlek osv... blir ju bara en massa skit till slut.

Vad fan är meningen med livet? Leva lyckligt,sorgligt osvosv... sedan dö. Dina tankar din existens är borta totalt... Usch hatar när jag är så här... får panikångest! 🙁

Vet inte varför jag börja skriva såhär nu... har bara lust att skriva! 🙁


   
SvaraCitera

Stressa inte in i något nytt då bara. Vänta tills du hittar någon som är ZOMGWTFBBQawesome [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Vänta tills du hittar någon som är ZOMGWTFBBQawesome [y]

En anledning till att man ska bli ihop med någon?


   
SvaraCitera