Aviseringar
Rensa alla

Motionscykla! [party]


Ämnesstartare

Hur ofta och hur länge måste man motionscykla för att se resultat? Då menar jag ingen billig skit som inte är ett dugg jobbig, utan en lite dyrare som är både styrketräning- och konditionsträning i ett (står det på beskrivningen.)

Tycker att det verkar vara ett rätt nice sätt att träna på, för då kan man ju typ titta på tv samtidigt! Inte tråkigt. [y]


   
Citera
Ämnesstartare

gillar din bild ! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

gillar din bild

Mm jag med. MEN, inte det vi ska prata om nu. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte cykeln beroende på hur dyr den är som ger resultat, det är hur mycket du tar i. Kanske 1 timme 3 ggr i veckan till en början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Det är inte cykeln beroende på hur dyr den är som ger resultat, det är hur mycket du tar i. Kanske 1 timme 3 ggr i veckan till en början.

Jo, men en billig risig gammal skithög borde inte vara lika bra. Okej, och sedan öka till 1 timme 4 ggr i veckan osvosv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ut och spring i det fina vädret Vimmerbyist [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ut och spring i det fina vädret Vimmerbyist [blush]

Inte bra att skriva vart jag bor, vem vet kanske något peddo som läser och kommer hit och stalkar mig. [no-no]

Och att springa ute är hur tråkigt som helst, och dessutom läskigt. Läskigt att springa ensam ute i skogen! [cry] Speciellt eftersom det inte finns nån täckning där ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jo, men en billig risig gammal skithög borde inte vara lika bra.

Enda skillnaden är typ alla extra digitala saker. De dyra kan lägga upp speciella program, mäta hur många kalorier du bränner, hur långt du cyklar etc. Men effekten på själva cykeln, hur bra träning den ger är densamma.

Och en gammal risig skithög borde vara segare och därmed jobbigare och bättre flåsmaskin.

Kittieh:

1 timme 4 ggr i veckan osvosv?

Kanske, beroende på hur mycket lust du har till att träna och hur mycket du klarar av. Du vill väl inte bränna ut dig. Iofs 4 ggr är inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Speciellt eftersom det inte finns nån täckning där ute.

lul [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Och en gammal risig skithög borde vara segare och därmed jobbigare och bättre flåsmaskin.

Jaja, men vill inte ha en sånn iallafall. 🙁 Och det är mycket bättre att se hur många kalorier man bränt, hur långt man cyklat osv. [party] Bra att veta.

Stairway:

Kanske, beroende på hur mycket lust du har till att träna och hur mycket du klarar av. Du vill väl inte bränna ut dig. Iofs 4 ggr är inte så mycket.

Vill få snyggare kropp till sommaren iaf, så skillnad måste det bli tills dess. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

lul

Visst äre. 🙁 Då är det liksom bara läskigare.


   
SvaraCitera
kachin

Kittieh:

Läskigt att springa ensam ute i skogen!

du är inte ensam, fullt med massa mysiga djur ju [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

am, fullt med massa mysiga djur ju

Finns inga djur där, förutom äckliga småkryp. 🙁 Om det nu var det du menade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Vill få snyggare kropp till sommaren iaf, så skillnad måste det bli tills dess.

Tips där, kötta situps och ryggövningar efter cykeln då också. Jag har pressat magen till tusen sedan nyår, och det ger resultat![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är stört trist, bara lägg ned lite energi i att tänka ut en löprunda, så blir det mycket mindre jobbigt att träna. [no-no]


   
SvaraCitera