Aviseringar
Rensa alla

Motivation


Ämnesstartare

Harpyja:

Jasså det säger du, säger du

Mm, eftersom du fortsätter tränar och gå till skolan menar jag.

fistforfight:

De stannar inte upp och ifrågasätter varför dem springer runt runt utan nån form av liksom mål! [no-no]

Vilket liv, bara springa för att springa liksom, stackars hamstrar [sad]

oggelgoggel:

Tränar för att det är skönt och kul, behöver liksom ingen mer motivation.

Håller med om det.
En annan sak är skolan, inte alltid det är kul att sitta på föreläsningar när man bara vill sova [sad]

Pepparkaksgubbe:

Man måste tycka att det är roligt, eller bara vänja sig ?

Jag antar att man måste vänja sig vid att plugga om man ska komma nånstans, men ändå vänjer jag mig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Vilket liv, bara springa för att springa liksom, stackars hamstrar [sad]

It's life man! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Mm, eftersom du fortsätter tränar och gå till skolan menar jag.

Jo på så sätt fungerar det, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Håller med om det.
En annan sak är skolan, inte alltid det är kul att sitta på föreläsningar när man bara vill sova [sad]

Ja, nä, fyfan vad det kändes värdelöst många gånger. Jobb med för den delen. Antar att jag får motivation att hitta ett jobb när jag blir pank. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Tänker positivt, unnar mig belöningar om jag fullföljer något och framförallt, tänker på framtiden!

Det är smart [y]

fistforfight:

It's life man! [sad]

For hamstrar yeah, men vi människor behöver mål för att fortsätta leva ungefär. Känns patetiskt på något sätt. Att leva för att leva borde vara ett motto.

oggelgoggel:

Ja, nä, fyfan vad det kändes värdelöst många gånger. Jobb med för den delen. Antar att jag får motivation att hitta ett jobb när jag blir pank. [n]

Jo, på det sätt är jobb bättre. Man får ju sin belöning för slitet, vad får man i skolan mer än eventuellt ett bra betyg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Jo, på det sätt är jobb bättre. Man får ju sin belöning för slitet, vad får man i skolan mer än eventuellt ett bra betyg?

Vet inte. Men det känns faktiskt rätt ruttet att ha gått gymnasiet och gjort BAJS ifrån sig. Såhär i efterhand önskar jag ibland att jag kunde vridit tillbaks klockan lite. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

For hamstrar yeah, men vi människor behöver mål för att fortsätta leva ungefär. Känns patetiskt på något sätt. Att leva för att leva borde vara ett motto.

For sure...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Vet inte. Men det känns faktiskt rätt ruttet att ha gått gymnasiet och gjort BAJS ifrån sig. Såhär i efterhand önskar jag ibland att jag kunde vridit tillbaks klockan lite. [shake]

Förstår. Känns som att jag verkligen borde ta vara på tiden i gymnasiet. Jag gör de uppgifter jag ska i skolan, men absolut inte mitt bästa. Dumt av mig. [n]

fistforfight:

For sure...

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Förstår. Känns som att jag verkligen borde ta vara på tiden i gymnasiet. Jag gör de uppgifter jag ska i skolan, men absolut inte mitt bästa. Dumt av mig. [n]

Pröva att verkligen göra ditt bästa och se hur det känns. Jag menar, det brukar ju ändå kännas bäst när man faktiskt försökt. Sen är det ju inte alltid så jävla lätt för det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör jag inte, har t.o.m skapat en whinyass-tråd om det hela när jag vara fett nere heh

Syrran 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Det gör jag inte, har t.o.m skapat en whinyass-tråd om det hela när jag vara fett nere heh

Välkommen till motivations-tråden bruur 😉 Vänd dig hit nästa gång oki?

oggelgoggel:

Pröva att verkligen göra ditt bästa och se hur det känns. Jag menar, det brukar ju ändå kännas bäst när man faktiskt försökt. Sen är det ju inte alltid så jävla lätt för det. [sad]

Det har funnits några stunder då jag verkligen slitit och det har gett resultat, men nja så sällan det händer bara. Och det är ju det med att motivera sig till att göra sitt bästa också..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Välkommen till motivations-tråden bruur 😉 Vänd dig hit nästa gång oki?

Ok lovar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Ok lovar!

Bra bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera