Aviseringar
Rensa alla

Motivation


Ämnesstartare

Jag har alltid älskat att träna, allt typ av träning. Gym, löpning, brotting och boxning. Men nu har jag helt tappat motivationen. Jag vill verkligen inte och jag fattar itne varför. Dessuom känns det ännu mer kasst, eftersom att jag behöver gå ner några kilo. Tips på att få motivaten tillbaka?


   
Citera

tänk på anlednngen till att du började träna från första början, har hjälpt för mig flera ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

tänk på anlednngen till att du började träna från första början

Egentligen vet jag faktist inte. Min bror började träna brottning och jag liksom bara hängde på, höll på i 6år och sen tröttnade jag och började gymma.


   
SvaraCitera

slutade träna när jag tappade motivation, tyckte det var 3vligt.
har knappt tränat på lite mer än ett år
ska börja lite smått i höst igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver ju gå ner några kilo är inte det tillräcklig motivation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

slutade träna när jag tappade motivation

Det är så det har börjat bli för mig nu, men jag vill inte sluta. Måste bara komma på hur jag ska börja vilja igen. Det kanske blir lättare när skolan börjar igen och man får lite rutiner?


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Det kanske blir lättare när skolan börjar igen och man får lite rutiner?

kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

Du behöver ju gå ner några kilo är inte det tillräcklig motivation?

Nej faktsit inte. Jag bryr mig egentligen inte så jätte mkt, fine jag skulle inte ha ngt emot att tappa några kilo men dt är itne jätte viktigt. Det är mest min kille som tjatar och då blir det mer tvärtom, att jag verkligen inte vill träna för att ajg inte tänker göra något för hans skull som jag egenligen inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

fine jag skulle inte ha ngt emot att tappa några kilo men dt är itne jätte viktigt. Det är mest min kille som tjatar och då blir det mer tvärtom, att jag verkligen inte vill träna för att ajg inte tänker göra något för hans skull som jag egenligen inte vill.

nä ok det är förståeligt. Kanske får försöka träna på annat sätt, typ cykla till skolan eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

typ cykla till skolan

Det skulle vara en super bra ide om det inte var för att det tog en och halv timma med buss, vågar inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta med cyckel [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

ag skulle inte ha ngt emot att tappa några kilo men dt är itne jätte viktigt. Det är mest min kille som tjatar

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Det skulle vara en super bra ide om det inte var för att det tog en och halv timma med buss, vågar inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta med cyckel [sad]

heh nä då går det ju inte. Brukar du träna med kompisar o så då? Om inte så brukar ju det vara ganska bra för motivationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

[surprised]

I don't blame him. Jag vet att jag har gått upp mycket sen jag träffade honom första gången. (men har nog vägt ungefär lika mycket så länge vi har varit tsm) Men han vet ju att jag kan vara mycket snyggare. Så det är ju itne så konstigt egentligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

Brukar du träna med kompisar o så då?

Mina kompisar är inte riktigt tränigstyperna. Men har tränat mycket med min pojkvänn, men han har tröttnat på det gymet som jag vill träna på och har börjat gå på ett annat som jag inte alls tycker om. (samma kedja dock)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Mina kompisar är inte riktigt tränigstyperna. Men har tränat mycket med min pojkvänn, men han har tröttnat på det gymet som jag vill träna på och har börjat gå på ett annat som jag inte alls tycker om. (samma kedja dock)

ok det ända du kan göra är la att hänga med pojkvännen ändå då. Jag har inga fler idéer iaf[crazy]


   
SvaraCitera