Aviseringar
Rensa alla

Motivera mig NU!


Ämnesstartare

Jag har en inlämnings uppgift i psykologi A som ska in.. skulle in för 4 veckor sedan. Jag har skjutit upp det för jag förstår inte vad den handlar om alls. Men nu är kursen redan avslutad och min lärare sätter betyg om några dagar. Jag vet inte om jag får något betyg om jag inte skriver den här. Men det är så svårt och jag förstår ju inte... jag vill göra den nån annan dag..

hjälp mig att ta tag i det här! säg nått uppmuntrande eller nått! Jag tigger om ett vänligt ord i den mörka, kalla, fruktansvärda pluggnatten 🙁

Jag gillar inte psykologi.


   
Citera
Ämnesstartare

You can do it..[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh, ifall du inte fattar det så vet jag inte hur vi skulle kunna hjälpa. ingen här kommer att orka lära dig skiten.


   
SvaraCitera

tänkte precis på ordet 'motivation' och så ser man den här tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just do it. skriv bara ner nåt skit o bygg ut på det, googla om det går att få inspiration, fråga om nån kan skicka deras arbete till dig för "du har redan lämnat in"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörv:

eh, ifall du inte fattar det så vet jag inte hur vi skulle kunna hjälpa. ingen här kommer att orka lära dig skiten.

Nä, jag vet. En aning onödig tråd kanske. Men jag skapar hellre en dum tråd och klagar lite än att skriva x) Ska sätta fart... snart.

no idea:

"du har redan lämnat in".

Mmmh den är fin! Får fråga imorgon. Alla i min klass är duktiga och lägger sig i tid -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samara:

inlämnings uppgift

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

[party]

Jag kan ju inte ens skriva rätt idag!

Det här var en ganska dum tråd egentligen inser jag nu. Finns ju inget att diskutera[rolleyes].

Men borde jag ta och skriva den här inlämningen nu och inte sova i natt, eller ska jag gå och lägga mig och riskera att inte vakna imorgon? (Min iPhone blev stulen idag och jag har ingen annan väckarklocka)


   
SvaraCitera

Samara:

Min iPhone blev stulen idag

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

[sad]

Minst sagt. Blev så sjukt arg.

Men vi satte dit dem ganska rejält ändå. Vi var de enda i klassrummet där vi satt vid en dator. Så kom ett killgäng in, pratade en stund och gick ut igen. Då var min iPhone borta (hade dumt nog lagt den en bit bort). MYSTISKT.
Vi visste vilka de var och skaffade numret till en av dem så vi ringde upp och pratade om hur lätt det är att spåra och sånt. Sa massa saker om 3g mastning och nummer och annat. De blev ganska skärrade så imorgon kommer den antagligen att finnas hos receptionisten på min skola. Om de inte ändrar sig. Men vi vet ändå vilka de är så det vore ju riktigt dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samara:

Jag har skjutit upp det för jag förstår inte vad den handlar om alls.

det skulle din lärare ha förklarat för dig [no-no]. ibland är det eleven som inte inser att hon KAN fråga läraren och att det är lite DÄRFÖR läraren är där. och ibland beror det på läraren. vet inte hur det är i ditt fall honey [smile]

men i vilket fall, prata med din lärare. säg att du inte förstår o behöver därför mer tid på dig [love]


   
SvaraCitera

Samara:

Men vi vet ändå vilka de är så det vore ju riktigt dumt.

Sant, hoppas du får tillbaka den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperFly77:

Sant, hoppas du får tillbaka den.

Fick den igår [smile][smile]


   
SvaraCitera

Samara:

Fick den igår [smile][smile]

Haha, bra då!


   
SvaraCitera