Aviseringar
Rensa alla

Motorcykel-körkort


Ämnesstartare

Hejsan! ska skriva teoriprov för lätt mc snart[bigsmile]. undrar om någon kan dela med sig av sina erfarenheter? Är det svårt? Är det något särskilt man ska plugga extra mycket på?


   
Citera

Har du B-kort så kan det ju inte vara så jäkla mycket. Tycker teoriproven inte är så svåra bara man tar det lugnt och använder sunt förnuft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Har du B-kort så kan det ju inte vara så jäkla mycket. Tycker teoriproven inte är så svåra bara man tar det lugnt och använder sunt förnuft.

nej ja har inte b-kort. okej, ja då får vi hoppas att mitt sunda förnuft är tillräckligt sunt[crazy]


   
SvaraCitera

Läs på så ska det gå bra [cool] du kan skippa halkkörningen, bildelen och släpvagnsregler för det ingår inte på provet [wink] Men mc-boken är bra att ta en titt i och kika på hur du kollar lager och sånt för det kan dyka upp på provet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Har du B-kort så kan det ju inte vara så jäkla mycket. Tycker teoriproven inte är så svåra bara man tar det lugnt och använder sunt förnuft.

Varför skulle hon ha tagit lätt mc-kort om hon hade B-kort (alltså 18 eller äldre)[tard]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Varför skulle hon ha tagit lätt mc-kort om hon hade B-kort (alltså 18 eller äldre)[tard]

What?
Hon har väl inte tagit något kort alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

What?
Hon har väl inte tagit något kort alls?

Men snälla lilla du. Läs om, läs rätt.

[tard]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Men snälla lilla du. Läs om, läs rätt.

Men snälla lilla du. Skriv om, skriv rätt.
[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men snälla lilla du. Skriv om, skriv rätt.

Om du läser mitt inlägg riktigt, riktigt noga så skall väl kanske tom du lista ut vad f*n det är jag försökte få fram med inlägget[tard][tard]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera