Aviseringar
Rensa alla

Motorcyklist?


Fick fara till en gubbe i somras som hade x-antal motorcyklar, en av dem var en HD som var hans fru, den hade stödhjul Mycket glad


   
SvaraCitera
Exner

schim: Fick fara till en gubbe i somras som hade x-antal motorcyklar, en av dem var en HD som var hans fru, den hade stödhjul Mycket glad

Frun eller stödhjulen?
hqdefault.jpg


   
SvaraCitera

Exner:
Frun eller stödhjulen?
hqdefault.jpg

Du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Har mellankort, längtar tills får köra upp på A-kort.

Inget slår vrålet av höga kubik. kör försiktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
Kör cross i polarns skog och här i byn till och från, men inte mycket det längre..

No license

ingen vet att du saknar licens så länge du inte blir stoppad... 😉


   
SvaraCitera

Nej, får inte göra sånt sen jag "råkade" köra på nån med min kusins motorcross Trött


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Carl hitman: Ja!

kör en Dinka Akuma i GTA


   
SvaraCitera

skämt o sido

har planer på att skaffa körkort för dt ngn gång om jag har råd. ska ha en sporthoj som gör 300 knyck på bakhjulet


   
SvaraCitera

är dt 24 för tung atm? har de planer på att höja åldern ytterligare?


   
SvaraCitera

S3ON: har planer på att skaffa körkort för dt ngn gång om jag har råd. ska ha en sporthoj som gör 300 knyck på bakhjulet

Ja, inte lär du få tag i en framhjulsdriven hoj som gör 300 knyck på framhjulet. Mycket glad


   
SvaraCitera

Yamaha biker:

Ja, inte lär du få tag i en framhjulsdriven hoj som gör 300 knyck på framhjulet. Mycket glad

fattar inte? finns det framhjulsdrivna hojar?


   
SvaraCitera

S3ON: fattar inte? finns det framhjulsdrivna hojar?

Ja, det finns garanterat på samma sätt som det finns dieseldrivna. Eftersom uppfinningsrikedomen är oändlig så är det mesta uppfunnet idag.


   
SvaraCitera

Yamaha biker:

Ja, det finns garanterat på samma sätt som det finns dieseldrivna. Eftersom uppfinningsrikedomen är oändlig så är det mesta uppfunnet idag.

vad var poängen dåå?


   
SvaraCitera

hade fattat om jag skrev bakhjulsdriven men skrev ju ba sportjoj :s 


   
SvaraCitera