Aviseringar
Rensa alla

Motstå WoW?


Ämnesstartare

Jag är nog en ganska typisk datanörd. Jag kör CoD4, Halo 3, Battlefield, Gears of War, Oblivion m.m. MEN jag kör inte World of Warcraft.

Problemet är det att jag nu funderar på att börja med det. Det känns bokstavligen talat riktigt hemskt eftersom jag är rädd om vad folk kommer tycka om mig. WoW är ju den ultimata nördstämpeln och jag har länge med mina kompisar skrattat och skämtat om hur folk ignorerar den verkliga världen för att vara i en virituell.

Jag har verkligen försökt att undvika WoW eftersom jag är rädd att jag kommer gilla den men snart går det inte längre!! Det verkar ju så spännande [crazy].

Borde jag testa tio dagar gratis bara för att se vad jag tycker eller bör jag kämpa vidare?


   
Citera

Skit i det. Världens skitspel nu för tiden!


   
SvaraCitera

Det verkar tämligen poänglöst


   
SvaraCitera

Riktiga spelnördar lirar bara ett spel, ofta man hinner med flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, jag har spelat Battlefield 2 i över 2000 timmar, och jag är verkligen ingen nörd, spelar i en av dom större organisationerna just nu och jag planerar inte att sluta, bra betalt. [bigsmile]

Jag gymmar, spelar gura, flickvän etc.. Så det är inte sant :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dont do it dude! It's like selling your soul to the devil! o.O


   
SvaraCitera

Kablash__:

Skit i det. Världens skitspel nu för tiden!

Viljans Triumf:

Det verkar tämligen poänglöst

Gud_:

Riktiga spelnördar lirar bara ett spel, ofta man hinner med flera.

alexius:

Dont do it dude! It's like selling your soul to the devil! o.O


   
SvaraCitera

DanceInMud:

WoW är ju den ultimata nördstämpeln

Eh? Det är ju hur många som helst som spelar det som inte är nördar. Bara lame.


   
SvaraCitera

Gud_:

Riktiga spelnördar lirar bara ett spel, ofta man hinner med flera.

...det är ju snarare tvärtom? Spelar man bara ett spel är man ju en [insert spelnamn]-nörd


   
SvaraCitera

DanceInMud:

WoW är ju den ultimata nördstämpeln och jag har länge med mina kompisar skrattat och skämtat om hur folk ignorerar den verkliga världen för att vara i en virituell.

Bara nördar snackar om att andra är nördiga [wink]

Men seriöst, wow är ett evighetsspel. Jag spelade ett tag men insåg snabbt att folk runtomkring mig blev helt besatta av epic vapen och malde ner hela sommarlovet för att skaffa sitt super-set.

Dessutom är communityn kass, allt handlar bara om att skaffa den perfekta outfiten till sin barbie.. orc menar jag [cool]


   
SvaraCitera

Alltså, det finns ju en ANLEDNING till VARFÖR World of Warcraft är så stort som det är. Hade det vart rena skiten hade folk inte spelat ;P

För att citera en viss person (all you nerds should know) : "Join the Online sensation before we all murder you..."

😀 för mig dock är det bara ett tidsfördriv...[no-no]


   
SvaraCitera

DanceInMud:

är ju den ultimata nördstämpeln

WoW är ju även gjort för causal gamers. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går itne att spela nu [cry][cry][cry]
¨
maintenence


   
SvaraCitera

DanceInMud:

Borde jag testa tio dagar gratis bara för att se vad jag tycker eller bör jag kämpa vidare?

go for it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska spela WC3! o:


   
SvaraCitera