Aviseringar
Rensa alla

Mouche - nöter på emaljen ?


Ämnesstartare

Yo folks, jo det är så att jag har en mouchepiercing och jag har börjat oroa mig över att den ska skrapa bort emaljen på en av tänderna. Den skrapar dock inte emot tanden ofta, utan bara när jag ler.

Har någon annan här med piercing i läppen känt att piercingen har skadat tanden/emaljen på något sätt?

Är det värt att byta ut staven jag har mot en av bioplast eller så? Eller ska jag bara sluta oroa mig och vänta tills tandläkaren protesterar.. He He He..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sluta le! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ler förhoppningsvis så pass ofta att om skrapande ger problem, så har du problem.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

sluta oroa mig och vänta tills tandläkaren protesterar.. He He He..

[y]

Om den bara går emot nån gång ibland så är det lugnt! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Sluta le!

Haha jo jag får väl det [sad]

standby:

du ler förhoppningsvis så pass ofta att om skrapande ger problem, så har du problem..

[cry]

Hell_man:

Om den bara går emot nån gång ibland så är det lugnt! 😛

Tackar för seriöst svar [smile] känns lugnare nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Tackar för seriöst svar [smile] känns lugnare nu

Jag tror iaf inte att det är någon fara, men piercing går emot tänderna typ hela tiden haha. fråga din tandläkare nästa gång om det syns nån skillnad, om tänderna skadats lr så[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Jag tror iaf inte att det är någon fara, men piercing går emot tänderna typ hela tiden haha. fråga din tandläkare nästa gång om det syns nån skillnad, om tänderna skadats lr så

Okey thanxie, ska köra på det [party]


   
SvaraCitera

Köp en medilab stav. Den sida av plattan som ligger mot tänderna har ett mjukt överdrag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nijobe:

Köp en medilab stav. Den sida av plattan som ligger mot tänderna har ett mjukt överdrag.

Tack för tipset, funderar på att fixa en sån om den jag har börjar störa för mkt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera